Bodomin Tampereen keikka?

Jos homma etenee niin kun yleensä, ne alkaa soittaa 23.00 ja kestää about tunnin...
Liput 60mk ennakkoon, saa myös ovelta, hinta voi olla 70mk ovella mut varma en oo....

Itse ostin Tampereen Swamp Musicista, lipussa oli numero 15 joten ei paljo oltu keretty vie myymää.....
 
Onkos se varma et ENSIFERUM on tol keikal lämppärinä?

Jos on niin voi jeesus perkele siitä tulee hieno päivä!
 
Myyks swamppi lippui tonne viäl samana päivänä kun toi keikka on? et onks tietoo koska ne lopettaa lippujen myynnin?
 
Eli, Swampista saa LUULTAVASTI lippuja niin kauan ku niitä riittää, eli todennäköisesti vie samana päivänä, ovelta saa myös lippuja, hinta 70mk. Ja 100% varma en o mistää, mutta 99% ;)
 
Kysyin asiaa Ensiferumin Markukselta siis sitä, että onko se varmaa, että he ovat lämppäreinä ja Markus vastas et jos kaikki menee hyvin niin he ovat... ja siis Rotten Sound soittaa klubin puolella... jos oikein muistan...
 
Olin viimeks eturivissä, ja niin meinaa kyllä olla nytkin. :D Meen sinne vittu vaikka aamupäivällä että pääsen eteen :D hehe.... no ei vaiska, mutta ajoissa aijon olla paikalla etten menetä mitään..... ;) se o pari viikkoo, tai ei sitäkä siihen keikkaan :D
 
Originally posted by Martti69
Jos homma etenee niin kun yleensä, ne alkaa soittaa 23.00 ja kestää about tunnin...
Liput 60mk ennakkoon, saa myös ovelta, hinta voi olla 70mk ovella mut varma en oo....

Itse ostin Tampereen Swamp Musicista, lipussa oli numero 15 joten ei paljo oltu keretty vie myymää.....

Mites ku oisin tulossa Helsingistä sinne keikalle niin saisko niitä lippuja mistään ostettua vai pitääkö ne ostaa sieltä Tampereelta?
 
Originally posted by Martti69
Muuta en osaa tohon sanoo ku ovelta, tai jos tuut ajoissa, niin swampmusicista, joka on aivan rautatieaseman vieressä.
Entäpä voiko niitä varata puhelimitse? Ja mikä olisi puh.num?
 
(03) 212 3087

Ja en varaamisesta en tiedä, mutta voin laittaa vaikka lettini ( tai ei sentää, pää mielummin :D ) pantiks että sun ei tarvi varata niitä, mutta tossa nyt o kumminkin numero :)
 
Kuten tuolla newseissä jo hehkutinkin,
tuota keikkaa ei kannata jättää väliin, luvassa on
näkemisen arvoinen keikka. Itsekkin teen harvinaisen
teon ja lähden täältä Espoosta Tampereelle asti.