Bodomin Tampereen keikka?

Originally posted by Maiger
Otan myös kantaa siihen että piti seistä vitun kylmässä säässä ulkona venaamassa sisällepääsyä vaikka olinkin melkein ensimmäisten joukossa sisällä... Pakko päästä heti seuraavalle keikalle!!!

Itse taisin päästä sisälle 4. satsissa, mutta tosiaan hieman kävi sääliksi niitä, jotka jonottivat siellä yli viidenkymmenen metrin päässä....
 
eka oli silent night, bodom night (jos jouluyö, juhlayötä ei lasketa) sitte tais olla hate me, ja enempää en muista järjestystä, mutta ainakin seuraavat biisit sie oli

red light in my eyes
touch like angel of death
hatebreeder
towards dead end
children of bodom
downfall
follow the reaper
bodom after midnight
everytime i die
mask of sanity
children of decande
kissing the shadows

ja sit joku outo hummailu biisi... joku varmaa muistaa sen nimen.....
 
Originally posted by Martti69
eka oli silent night, bodom night (jos jouluyö, juhlayötä ei lasketa) sitte tais olla hate me, ja enempää en muista järjestystä, mutta ainakin seuraavat biisit sie oli

red light in my eyes
touch like angel of death
hatebreeder
towards dead end
children of bodom
downfall
follow the reaper
bodom after midnight
everytime i die
mask of sanity
children of decande
kissing the shadows

ja sit joku outo hummailu biisi... joku varmaa muistaa sen nimen.....

Lake Bodom
 
se palava mies oli palava "hoppari..." näitteks sen housut...=)
ja ne ananakset tais räjähtää...
sain allun plekun kii ilmasta ja nimen kaikilta paitaa... kannatti olla takaovella...=) vittu oon sekasi... aaaaaargh...
onneks en ollu kännis... (harvoin en tota sano...=)

-Keikka kuin piiiiiitkä orgasmi...-:loco: :loco: :loco: :loco:

it kicked some serious ass...
 
Hehheh.. Ne ananakset heiteltiin sinne backstagelle kun suurinpiirtein kaikki oli lähtenyt ja kamat suurinpiiretein roudattu.. Olikohan tarkoitus syödä ne sitten myöhemmin?? :lol: :lol: Perkele melkein heitti minua yhdellä (en muista kuka heitteli).. Taisikohan Jaska yhden saada vai Henkka?? Perkele muista enään.. :lol: :lol: Jaska se taisi olla mutta voi olla että puhun täyttää paskaa.. Kaikki väisteli niitä ananaksia *lol* Oli kyllä ihan rok keikka ei siinä mitään :headbang: :headbang: Ei olisi ihme jos Jaskalle se olisi mennyt, tuntuu olevan hedelmä ihmisiä kun minulle kiiwin antoi ensimmäisen Bodom keikkani jälkeen reipas vuosi sitten.. :lol: :lol: Ja nyt ananakset.. *naur* Oli kyllä yksi elämäni parhaimmista keikoista, tai sanotaanko että ei keikka niin, mutta Yleisesti ottaen aika siellä.. Vaikka muutama asia aiheuttikin pienoista vitutusta.. Tai jotain.. :lol: :lol: