COB artikkelit ym

02/09 Rytmissä on tällänen:

"• Kotialbumi: Children Of Bodom
Basisti Henkka Blacksmith taltioi yhtyeen Euroopan-kiertueen valokuviin, joissa todistettavasti nähdään myös päivänvaloon uskaltautunut Alexi Laiho."

En kyllä ole nähnyt itse lehteä että en tiiä minkälaisia kuvia...

^ thanks for the heads-up, valkokukka - I've just bought a digital 'copy' of the magazine and there are some nice pics in
this feature (including gory close-ups of Jaska's facial injuries when he fell out of his bunk!); now I just have to pick my way through
the text and captions! :)

(anteeksi, en voinut kirjoitta suomeksi :erk:)

Soundi 6-7/2009 numerossa on aukeaman juttu Alexin vammoista ja toisaalla samassa lehdessä Keikkabussien tarinat -jutussa Alexi kertoilee Bodomin busseista. Alla lainauksen arvoinen pätkä ko. jutusta. "Varmaa Alexi tietoa" taas, mutta sounds good...):

"Mehän soitetaan Suomessa tosi vähän ja oikeastaan vaan stadissa, joten ensi maalis- tai huhtikuussa me vedetään taas minirundi enemmän tuolla pohjoisessa ja varmaan mukana on ainakin Tampere ja Oulu"

^^Olin jo tulossa tänne tuosta sanomaan mutta ehdit ensin :) Itse tuon lehden nyt ostin, jos halukkuutta on niin voin tässä luppoajalla molemmat jutut skannailla.

Ja hyvinkin lupaavalta kuulostaa, Tampere kävisi keikkapaikaksi vallan mainiosti, miksei lähempääkin tietty. Rytmikorjaamolla oli sen verran hyvä meininki (ainakin omasta mielestäni) että saisivat uudelleenkin tulla.

allu1.jpg

allu2.jpg

Rajasin tästä keikkabussijutusta vaan tuon osan missä Alexia haastatellaan.

allu3.jpg

allu4.jpg

Siinäpä ne :)

allu5.jpg

Jep, tuo OK kyllä aiheutti täälläkin pientä hilpeyttä. Tuo kuva ei oo hirveen tarkka, koska itsestään jo niin pieni lehdessä, suurennettuna tuossa (kukaanhan ei sitä itse osannut päätellä)

Aina alkaa naurattamaan tuo Celeb-nickki kun meillä on tääläpäin keskustassa semmonen Irakilaispitseria nimeltä Celebi :D Ihan vaan btw :lol:

I somehow feel that I miss a lot not speaking finnish :cry:

allu5.jpg

Jep, tuo OK kyllä aiheutti täälläkin pientä hilpeyttä. Tuo kuva ei oo hirveen tarkka, koska itsestään jo niin pieni lehdessä, suurennettuna tuossa (kukaanhan ei sitä itse osannut päätellä)

I´d do nearly anything just to know what the heck that hilarious pic is about.

It's a picture of Alexi's injuries (text in picture briefly describes each injury in Finnish). It was in Finnish music magazine that told stories behind Alexi's injuries. He just wanted to point out that some places have never been hurt and are OK! ;)

Sivulla lukee keskellä Finska Pinnar ja on pieni kaiutin. Siitä kun klikkaat niin pitäs aueta pop up -ikkuna jossa on soitin.

Ohjelma on kolmessa osassa, bodom haastis on jaettu kahteen ekaan osaan, välissä jotain Jackson höpötystä. Kun eka osa loppuu niin seuraava käynnistyy automaattisesta :)

edit: suora linkki webradioon.

Hmm..pitää näemmä yrittää saada tuo jotenkin koneelle :) Aika yllättävässä paikassa pojat haastateltavina tai ainakin eka siltä tuntui.