COB artikkelit ym

^^ite lueskelin tuon eilen nuorisotalolla kun olin diskossa töissä mutta en niistä viitsinyt alkaa repimään eikä skannausmahiksiakaan ole. Aika basic-juttuja ettei tarvetta mulla ainakaan ostaa.
 
Tänään hesarissa oli mukava sivun kokonen juttu Bodomista. Tuonne interviews-keskusteluun linkitinkin jo hesarin sivujen lyhennellyn version mutta ajattelin nyt myös skannata jutun. Eipä tämä nyt kauheasti ekstraa tarjoa mutta väliäkös sillä. Ja yksi typo bongattu, Sinergystä on (jälleen kerran?) tullut Synergy. Ison kokonsa vuoksi tää on vähä typerästi pitänyt lohkoa, mutta etteköhän saa luettua :)

1
2
3
4
5
6
 
Katson löytyisikö aikaa, itse asiassa minulla on 2 vapaapäivää tällä viikolla, voin kääntää sen, ellei joku toinen ehdi ennen :)
 
Ok, postaan nyt tänne kun viitsi uutta keskustelua aloittaa.

Eli viime kesän Ruisrock-keikan voipi kuunnella radiosta kun X3M soittaa sen 10.1.2010 klo 23.00.
Itseänihän lähinnä vituttaa että tuo on sunnuntai, klo 23 illalla ja loma on jo ohi. Ellei ilmesty areenaan niin säätämiseksi menee. Ajattelin kuitenkin kuunnella, kyseisellä keikalla tuli oltua niin pitää vähän fiilistellä:p
 
Väänsin eilen enkkupuolelle käännöksen tuosta Imagen haastattelusta ja totesin että voisin samantien sen skannailla ja laittaa tännekin, jos jotakuta kiinnostaa mutta lehden osto ei houkuttele. Mun mielestä oli aika hyvä haastattelu, ainakin erilainen.

1
2
3
4
5

Kuvia en jaksanut skannailla, löytyvät jo kertaalleen.