Lolita Vampiriá
Sister of Mercy
Sä saatana luetkin mun sanomisia kuin piru Raamattua että voisit aina näpäyttää sopivassa kohdassa. :Smug:
Toisekseen: I don't practise what I preach.
Toisekseen: I don't practise what I preach.
Helppo se on puhua kun vaihdevuodet ovat jo vieneet luonnollisen sukupuolivietin mennessään!!! Mutta täällä ollaan vielä hirveässä kiimassa.Lolita Vampiriá said:Kakarat.
Windom Pearl said:Helppo se on puhua kun vaihdevuodet ovat jo vieneet luonnollisen sukupuolivietin mennessään!!! Mutta täällä ollaan vielä hirveässä kiimassa.
Lolita Vampiriá said:Sorry peräkkäisestä postauksesta mutta...
Mitä Reiska sanoi ovenkahvakaupassa?
"Heipaapparipa!"
Lolita Vampiriá said:Buahaha. Kumma vaan kun muakin on panettanut taas viimeiset N viikkoa putkeen eikä siihen ole auttanut mikään, ei edes paneminen. Ei oo vaihdevuodet haitanneet ainakaan sitä osastoa.
Kakara-kommentilla en sitten tarkoittanut muuta kun että pitäkäähän pojat hauskaa vaan. Itsekin on tapana harrastaa kakaruutta harva se hetki. Pieruhuumori kunniaan. Tunnen myös yli 8-kymppisiä kakaroita. Kakaramaisuus ei ole iästä kiinni.
Eipä suotta olla... Niin paljon että oikein vituttaa!Windom Pearl said:Mutta täällä ollaan vielä hirveässä kiimassa.
Niin mutta se on se teidän Helsinki (PÄÄKAUPUNKI) niin vetävä paikka että minun eukko viettää aikansa siellä sen sijaan että olisi kiltisti kotona stringit päällä perse pystyssä niinkuin kuuluisi. Tästä valitus.Hearse said:Teillä on eukot, mitä te oikein narisette ku vanhat nahkasovat.
Heivaatte eukon pöydälle, tunkilla perse oikeeseen korkeuteen ja vatkaatte ruikulit sisään.
No jumalauta! Minkä takia sitä on semmoinen korsetti sitten ylipäänsä hommattu jos ei miehen miellyttämiseksi? Kerran päälle jossain goottipileissä että saa miehen hairahtumaan ja sitten alkaakin jo villasukkakausi?!?!? Ei pötkitä pitkälle noin, ei.Lolita Vampiriá said:Eipä sitä kotioloissa paljo viitti korsettia päälleen vetää, ihmettelen vaan kuka nainen vaivautuu moiseen "miestä miellyttääkseen".
Voihan se olla niinki. Itse oon kyllä "pelit ja vehkeet" ostanu omalla rahalla.Hearse said:Tai sitten se jos mies ostaa sexyt vermeet eukolleen, jotta siitä sais edes jotenki pantavan näkösen, ja sitten niitä käytetään vaan kerran ja sen jälkeen siirrytään taas villasukkalinjalle.
Lauseen täydellisyys!Horza said:Tietystihän susiruma rumppa on kauneimmillaankin aivan saatanan ruma.