Crap in Finnish

Windom Pearl said:
Helppo se on puhua kun vaihdevuodet ovat jo vieneet luonnollisen sukupuolivietin mennessään!!! Mutta täällä ollaan vielä hirveässä kiimassa.

:tickled: :lol: :tickled: :lol: :tickled: :lol: :tickled: :lol: :tickled: :lol:

Buahaha. Kumma vaan kun muakin on panettanut taas viimeiset N viikkoa putkeen eikä siihen ole auttanut mikään, ei edes paneminen. Ei oo vaihdevuodet haitanneet ainakaan sitä osastoa. ;)

Kakara-kommentilla en sitten tarkoittanut muuta kun että pitäkäähän pojat hauskaa vaan. Itsekin on tapana harrastaa kakaruutta harva se hetki. Pieruhuumori kunniaan. Tunnen myös yli 8-kymppisiä kakaroita. :tickled: Kakaramaisuus ei ole iästä kiinni.

Lolita Vampiriá said:
Buahaha. Kumma vaan kun muakin on panettanut taas viimeiset N viikkoa putkeen eikä siihen ole auttanut mikään, ei edes paneminen. Ei oo vaihdevuodet haitanneet ainakaan sitä osastoa. ;)

Kakara-kommentilla en sitten tarkoittanut muuta kun että pitäkäähän pojat hauskaa vaan. Itsekin on tapana harrastaa kakaruutta harva se hetki. Pieruhuumori kunniaan. Tunnen myös yli 8-kymppisiä kakaroita. :tickled: Kakaramaisuus ei ole iästä kiinni.

Minen oo pannu koskaan! karmee sana.. :ill: Ainostaan rakastellu, lempiny, nussinu, nikuttanu, painanu, tokostellu.. :rolleyes: Mitä näitä nyt onkaan.. Horza voi jatkaa listaa.. :grin: Mutta en koskaan PANNU!!! ..Ihan ku olis muka "saanu" joskus?! :Saint:

Naiminen on samanlaista söheltämistä kuin 50 kilometrin hiihto: suu kuolassa ja räkä poskella painetaan niin, että kostunut persvako höyryää. Maalin kun päästään, niin retkahdetaan rähmälleen huohkimaan kuin silakka sannalla.

• Like
Reactions: Fevermist
Eipä sitä kotioloissa paljo viitti korsettia päälleen vetää, ihmettelen vaan kuka nainen vaivautuu moiseen "miestä miellyttääkseen". :lol: :D

Mä ainakin löhöän kotona joko alasti (jos on kuuma, kuten kesällä) tai talvella vanhat adidas-verkkarit ja muumi-paita päällä ja mummon kutomat villasukat jalassa. :p

Hearse said:
Teillä on eukot, mitä te oikein narisette ku vanhat nahkasovat.
Heivaatte eukon pöydälle, tunkilla perse oikeeseen korkeuteen ja vatkaatte ruikulit sisään.
Niin mutta se on se teidän Helsinki (PÄÄKAUPUNKI) niin vetävä paikka että minun eukko viettää aikansa siellä sen sijaan että olisi kiltisti kotona stringit päällä perse pystyssä niinkuin kuuluisi. Tästä valitus.

Lolita Vampiriá said:
Eipä sitä kotioloissa paljo viitti korsettia päälleen vetää, ihmettelen vaan kuka nainen vaivautuu moiseen "miestä miellyttääkseen". :lol: :D
No jumalauta! Minkä takia sitä on semmoinen korsetti sitten ylipäänsä hommattu jos ei miehen miellyttämiseksi? Kerran päälle jossain goottipileissä että saa miehen hairahtumaan ja sitten alkaakin jo villasukkakausi?!?!? Ei pötkitä pitkälle noin, ei.

Te olette kaikki kiimaisia ämmiä. Minä leikkisin mieluummin käpylehmillä kuin katselisin jotain korsettilunttua pitsisissä stringeissään, saati sitten että vielä joutuisin ujuttamaan jotain sen römpsään moista ilmestystä miellyttääkseni. Paitsi että harvakseltaan saattaa tulla unohdettua itsensä ja kynnettyä & kylvettyä. Kyllä sen jälkeen sitten nolottaakin.

Hearse said:
Tai sitten se jos mies ostaa sexyt vermeet eukolleen, jotta siitä sais edes jotenki pantavan näkösen, ja sitten niitä käytetään vaan kerran ja sen jälkeen siirrytään taas villasukkalinjalle.
Voihan se olla niinki. Itse oon kyllä "pelit ja vehkeet" ostanu omalla rahalla.

Saattaa tuossa olla perääkin miksi ei ole tapahtunutkaan paljon mitään sen yhden kerran jälkeen. :rolleyes: Kun on niin saatanan ruma eukko. Korsetillahan sitä saa lehmästäkin pantavan näkösen. :tickled:

Nyt pitää pirstoa huolella huolettomasti vuosien varrella rakennettua imagoaan omaamalla tavanomainen mielipide ja vielä puhumalla siitä ilman sen suurempia vittumaisia leuanheilutuksia: nainen on kauneimmillaan suihkunraikkaana, hiukset, korvat ja kainalot märkänä ilman mitään helvatan pynttäytymisiä ja tilpehöörejä, pyyhe päällä eli ei.

Hmm. Oikeastaan voisi tuoda tähän mukaan kyllä hieman "vittu mä oon niiiiiin erilainen"-paskaakin: se saatanan laittautuminen, meikkaaminen, paskallahajustaminen, tälläytyminen, ylipukeutuminen ja muu henkinen sormipyllymasturbaatio ei tee muuta kuin saa näyttämään ärsyttävältä vittupäältä. Juuri tällä saatanan siunaamalla hetkellä en taida keksiä mitään seksikkäämpää kuin (työnteosta) hikinen ja haiseva nainen löysissä housuissa ja ylisuuressa t-paidassa. Pieni väsymyskrapulakin olisi plussaa.

Tietystihän susiruma rumppa on kauneimmillaankin aivan saatanan ruma.