Crap in Finnish

Windom Pearl said:
Nietzsche oli epäilemättä kristinuskolle sitä mitä noin yleisestikin oli, eli häiriintynyt viiksekäs mies joka ei ikänään saanut pillua.

Niin? Minä olen häiriintynyt viiksekäs mies jota ei ikänänsä ole pillu kiinnostanut, niin pirskatin ruma värkki kun se pimpukka sattuu olemaan. En kyllä sitten ymmärrä miksi elämällä on aina harvakseltaan tapana lyödä vitulla päähän.

Horza said:
Niin? Minä olen häiriintynyt viiksekäs mies jota ei ikänänsä ole pillu kiinnostanut, niin pirskatin ruma värkki kun se pimpukka sattuu olemaan. En kyllä sitten ymmärrä miksi elämällä on aina harvakseltaan tapana lyödä vitulla päähän.
Älä nyt urputa, kyllä sulla on ollut käsi räpsässä eli häntä räpylässä jo tämän elämän tarpeiksi niin monta kertaa että Nietzscheen on mahdotonta vertautua.

Minnekään vitun Wackeniin vaan Sweden Rockiin. Tai no olisihan tuollakin ilmeisesti Cathedral, mutta ei sekään taida avittaa asiaa kun muiden esiintyjien kykyihin ei kuulu juuri muu kuin peukun lykkääminen persereikäänsä.

Nyt pitää kyllä hetimiten kysyä että mikä vitun Inferno ja kuka helvetin Hynynen? Molemmat nimet olen kyllä kuullut, mutta arvaamalla en keksi juuri muuta kuin että noi on juuri niitä tyyppejä joiden takia ihmiset ei uskalla laittaa kättään penkille ja peukkua pystyyn.

Mazah said:
Marttakerhon?

*Mpfhh* Huutonauru. Valtava.

Ei mutta vielä tuosta Infernosta. Lueskelin hieman tuolta nettiversion puolelta niitä juttuja ja ja ja... öhh. No, sanotaan vaikka että meinasin itkeä vihasta ja oksentaa vitutuksesta. Luulin että Soundin levyarvostelut on nolointa mitä pieni ihminen kehtaa lehteen painattaa, mutta nyt tiedän taas hieman enemmän. Hävettää olla ihminen.