Crap in Finnish

No voi kyrpe mikä ajoitus. Minä ajattelin että kun täytyy tänään pistää Riku ahtaalle niin voisi samantien pistää itseni mukaanlukien kaikki muutkin, että on tasapuolista. Se kun täytyis tehdä vähän äkkiä tai joku muu vie meidän keikat. No, otetaan kevyemmän kaavan mukaan sitten ja kiusataan vain Rikua.

Ai etkö huomannut? Enpä viitsinyt tulla häiritsemään kun näkyi olevan hommaa ennen keikkaa. Hyvinhän tuo teidän soitto meni ja vielä ekaksi keikaksi. Totesin että Karrillahan on mahtava ääni ja lavakarisma, sille taisi olla ehkä tutumpaa hommaa kuin muille.

Lolita Vampiriá said:
Karrillahan on mahtava ääni ja lavakarisma, sille taisi olla ehkä tutumpaa hommaa kuin muille.
Kenties hieman. :P

Ihan hyvinhän se meni, hauskaa oli, ja jäi jopa hyvä maku suuhun. Silti jatkan samaa vanhaa linjaani: ei yhtään ylimääräisiä keikkoja. Vähempi parempi. ;)

Voi vi..deo että olin kännissä eilen. Stella Starissa oli kyllä hyvä meininki, tosin tais mopo karata lapasesta välillä. Sitten kämpillä joskus aamuyöllä postasin jotain sekavaa Um:iinkin. Noloa.

Lolita Vampiriá said:
joskus aamuyöllä postasin jotain sekavaa Um:iinkin. Noloa.
Baarin jälkeinen postaushan on yksi illan kohokohdista. :)
Mä en koskaan postaa tänne (siis yhteenkään UM-foorumiin) selvin päin, koska selvin päin ei jaksa jauhaa läheskään yhtä paljon paskaa kuin jurrissa.

:heh:

Heh, mä deletoin yhden kumman aamuöisen kirjoitukseni. Kuuntelin kämpillä Nick Caven No more shall we part -levyn pariin kertaan läpi ja olin aika herkistyneessä mielentilassa (=laskuhumalassa).

se on muuten sillain että jos on oikeesti kännissä nii sillo ei kirjottelut onnistu.. :muahaha:

Tämä on hienoa. Janilla on black metal -maskit naamassa ja iso pentagrammi otsassa. Taustalla soi Maidenin uusi levy, vaikka tarkoitus oli rakentaa uutta biisiä. No, lisää kaljaa, niin eiköhän se projekti tässä illan mittaan etene.

Perjantaina sitten vois vaikka kokoontua luonani, jos kiinnostaa... Siis täällähän on Rei Toei ja mä. Ni, et tänne si. prkl. perjantaina.

perkele.. tampereelle tulossa kyllä mutta hieman toisiin maisemiin. :Smug: olis terviksen pikkujoulu. ilves-saipa matsi aitiossa kaljojen kera ja saludiin syömään härkää. firma maksaa kaiken.. jatkot jossain kuuppilassa ja taksilla kotiin.. vittu että rakastan pikkujouluja! :hypno: :goggly: