Crap in Finnish

Ei saatana.

Pelasin koko viikonlopun Vice Cityä, sitten katsoin eilenillalla Forrest Gumpin loppupuolen ja aamulla heräsin autojen ääniin puolitoista tuntia ennenku kello soi, enkä saanut enää unta.

Tästä kaikesta johtuen on IHA VITU SEKAVA OLO. Voi jehna.

Minähän se olin perjantaina baarissa juhlimassa kaverin 18 v. synttäreitä ja yhtäkkiä siihen pölllähti puolet tarhan (jossa oon harkkarina) henkilökuntaa hirveessä tuubassa... ei siinä mitään, ryypättiin siinä sitten tarhantätien kanssa loppuilta. Sitten kun menin vielä laulaan karaokea niin ne tuli siihen stagen eteen joraan... ei hävettäny! Onneks olin ittekin ihan kaasussa...

kokeilkaas SIKTH nimistä orkesteria.. minä joka en musiikista ymmärrä mitään, pidän tätä melko erikoisena.. :hypno:

Konttaa lutka! Konttaa.. :grin:

Perkeles.. Sain taas töitä vaikken ees pyytäny! uskomaton fiilis. :) Kaljan saanti taattu taas joksikin aikaa! Homma nyt ei kovin kummoista ole; vaakajärjestelmän kehittämistä ja dokumentointia + käyttäjien opastusta.. No jotain kuitenkin! Varokoot Juha Niemelä! Jos tämä tahti jatkuu istun isolla pallilla parin vuoden päästä.. :loco:

tooled said:
Konttaa lutka! Konttaa.. :grin:

Perkeles.. Sain taas töitä vaikken ees pyytäny! uskomaton fiilis. :) Kaljan saanti taattu taas joksikin aikaa! Homma nyt ei kovin kummoista ole; vaakajärjestelmän kehittämistä ja dokumentointia + käyttäjien opastusta.. No jotain kuitenkin! Varokoot Juha Niemelä! Jos tämä tahti jatkuu istun isolla pallilla parin vuoden päästä.. :loco:
Ei oo mulle vielä paljon ilmoteltu että pääsinkö vai en. Täytyy varmaan sille Kammoselle soittaa... ootko jo puhunut mua sinne? ;)

Windom Pearl said:
Vois pitää tänään semmoset reenit että haukutaan kaikki toisemme ihan paskaksi?

Ns. kissa pöydälle-sessio. Ei saatana, ei sellaista olekaan.
no, jos haukut minut vaikka maililla. en saanut paskan vertaa unta, en ole oikein haukuttava-kunnossa...