Crap in Finnish

Hearse said:
ootkos vihdoin löytäny duunia vai?
En oo töissä, oon kurssilla (eli koulunpenkillä/tietokoneen kimpussa) joka kestää juhannukseen asti. Täällä opetetaan tietokoneen A-kortti, AB-kortti, eli kaikki mahdolliset MS Office-paketin ohjelmat, palkkalaskentaa, myynti- ja ostoreskontraa sekä työharjottelu keväällä. Hommaa kyllä piisaa, joka viikko on 1-2 koetta, ollu jo tähänkin mennessä. Tosiaan tuntuu että saa paiskia hommia enemmän kuin opiskeluaikoina. :rolleyes: Hirvittävä tahti ja stressi sen takia. Nytkin opettaja on sairaana, lähti juuri, joten loppupäivän joutuu yksin opiskella (= pois täältä ei saa lähteä).

En oo varma onko tää edes aikuiskoulutusta sinällään, ansiosidonnaisella olen yhä, plus saan koulutustukea jonkin nimellisen määrän liitosta ts. toivon mukaan saan, päätöstä ei ole vielä tullut. :/ Se hyvä puoli on ainakin että työttömyyspäivälaskuri nollautuu kurssin ajaksi.

Mut töitä on tehtävä oikeasti, se yllätti. Täällä ei muuten pärjää näissä v*tun kokeissa. :mad: Hakijoita tännekin oli yli 100 ja 16 otettiin. Kaikki naisia... :rolleyes: Kälätystä ja hysteeristä naurua aamu puoli ysistä kolmeen iltapäivällä.

siis voi perkele teidän ikäloppujen kanssa! siinähän revitte koulussa ollessanne ansiosidonnaista.. selittäkään joku miksei alle 25v saa ko. rahaa???! olis kuitenkin ansiosidonnainen vajaan 800€/kk :err: :heh: oikeesti meinaa mennä hermo.. tai enää, koulu kun loppuu kahen viikon päästä. sit toinen juttu. ole kesä töissä ja syksy ilman opintotukia!!! mikä vitun järki mennä kesätöihin? nim. sossuaika ens torstaina... :hypno:

:loco: en minäkään ihan niin tyhmä ole.. se on vaan ja ainoastaa iästä kiinni! miksi!? yhtälailla olen maksanut liitonmaksut kuin yli 25 vuotiaatkin.. :waah:

tooled said:
:loco: en minäkään ihan niin tyhmä ole.. se on vaan ja ainoastaa iästä kiinni! miksi!? yhtälailla olen maksanut liitonmaksut kuin yli 25 vuotiaatkin.. :waah:
:hypno: Ohoh, en tiennytkään että tuollainen käppi on olemassa. Sehän on ihan perseestä. Mä taisin olla juuri 25-vuotta täyttänyt kun sain ensimmäisen puolta vuotta pidemmän työpaikan ja jolloin liityin ekan kerran liittoon. Tuota ennen työpaikat oli puolta vuotta ja muutaman kuukauden juttuja, joten työn keston perusteella ei ois liittoihin huolittukaan.

Edit: No mikäs koira tuohon on sitten haudattuna jos Hearse on saanut 23-vuotiaana liiton rahoja? Tooledia joku kusettaa ihan selvästi jossain..

voi vitun urpot!!!!!! olen ollut ansiosidonnaisella joskus 7kk ja sitä siis maksettiin normaalisti!!! MUTTA sitä ei makseta alle 25 vuotiaille koulutuksen aikana.... sitä tässä olen kironnut viimeiset 1,5 vuotta SAATANA!!! vieläkö on joku joka ei ymmärtänyt VITTU! :grin: :yell: :eek: :u-huh: :heh: