Ensimmäinen ''kunnon fanitus'' bändisi?

Ite olin semmone 15-16 kesäinen kun velipoika tuli ja tyrkkäs kätöseen Metallican Kill'em All - levyn ja sano että kuuntelepas systeriki hyvää musaa.Noh tein työtä käskettyä ja Metallicasta se sitten lähti.
Nykyäänkin kuuntelen Metallicaa ja mulle hemmetin tärkeä bändi.
Fani myös siis henkeen ja vereen.
 
Bodom on ainoo kunnon fanitusbändi mitä mul on varsinaisesti ollu.. Ei mikää muu voi samalla tavalla kiinnostaa. Mut ihan ekoja levyjä mitä joskus natiaisena tuli hankittua oli Rednex, Spice Girls, Michael Jackson, Bomfunk MC's, Madonna, Pantera, Waldo's People, Steppenwolf, Offspring... Joskus ostin Follow the Reaper levyn ja kuuntelin ja olin et mitä vitun musiikkia tä on, ok muutamassa ekassa biisissä jotai iha kivaa ja persoonallista.. sit kadutti ku ostin. Joku aika meni ja tuli uusvuosi ja kaverit selas mun levykokoelmaa ja funtsas jee sul on bodomia se on vitun hyvää!! ja löys sen levyn (siis oltii jotai 15), ja pisti ihan täpillä soimaan ja mä olin et vitun kakarat enkä tajunnu yhtää... sit seuraavana kesänä mentii mökille ryyppää ja yks kaveri pisti samaisen biisin soimaan ja olin sillonki et mitä wittua, mut sit se jotenki alko iskeen! Ja siit jotai kuukaus pari ja olin et vittu tä on hyvää kamaa.
 
Njah, tais se olla se Nirvana noin 11-vuotiaana.. Ramonesiakin kuuntelin niinä aikoina. Mut sen jälkeen tuli COB ja kaikenlaiset metallibändit.
 
Hah, itse innostuin joskus tokaluokkalaisena Nylon Beatista ja Catcatistä. Oli jotain ysärin puoliväliä. Jossain välissä oli Spaissaritkin. Sittemmin aloin hurjaksi ja hurahdin Tyrävyöhön (kuudennella luokalla, joskus vuosituhannen vaihteessa). Tässä tämä musiikkimaku sitten edelleen kokoajan kehittyy - ja tummuu.
 
Joo tais olla tää Punk-ihme Offspring sillon alle 10v... Sitte sen jälkeen tuli Korn, Rammstein ja Iron Maiden, kuuntelen noita vieläkin.
 
DreamSlayer said:
Sonata Arctica, olin 14.
Ei saamari, en kestä kyseistä bändiä.... Anteeksi vaan, mutta minusta erittäin huonoa kamaa... CoB hakkaa Sonatan 6-0:headbang:
 
phrantic said:
Metallica, fanitan sitä yhä. Bodom on omasta mielestäni suomen paras bändi, ja pieksee monet ulkomaalaiset :headbang:
Haaa... Tästä tuleekin mieleen että maailman nopein kitaristi ennen Laihoa, Dave Mustaine onkin tehnyt Metallican kolme ensimmäistä levyä. Uskokaa tai älkää, totta on.

Megadeth muutenkin hakkaa Metallican. Megadeth ja Bodom ovat kaksi suurinta, sitten tulevat Maiden ja Korn.
 
Bodomi ja noin 12 vuotiaana. Sitte tuli kehään Edguy, Helloween, Norther, Maiden, Metallica, yms.
 
täällähän tuntee itsensä vanhaksi ku jengi kertoilee fanittaneensa bodomia ja sontaa kersana :D
 
Hatemecrew said:
Haaa... Tästä tuleekin mieleen että maailman nopein kitaristi ennen Laihoa, Dave Mustaine onkin tehnyt Metallican kolme ensimmäistä levyä. Uskokaa tai älkää, totta on.

Megadeth muutenkin hakkaa Metallican. Megadeth ja Bodom ovat kaksi suurinta, sitten tulevat Maiden ja Korn.

Laiho ja Mustaine jää kyllä aika kauas oikeesti nopeista shredittäjistä, mutta toisaalta herrojen musiikkia on miellyttävämpi kuunnella kun joidenkin toisten jotka painottaa vaan siihen nopeuteen (esm Dragonforcen Herman Li).