Ensimmäinen ''kunnon fanitus'' bändisi?

Tais olla toi NIRVANA siinä yläasteen alussa.... (Ja sinne se sitten jäikin yläasteelle siis), kun Children of Bodom löydettiin kiitos luokkakavereiden.
 
Naispuolinen henkilö kun olen, niin kyllä aika paljon tuolle poikabändiosastolle ensimmäinen fanitusbändi menee. Eli joku NKOTB ja sitten tuli se bäkkärit. Ja nyt ehkä hieman hävettää...:D Mutta ne oli niitä aikoja ne!
69 Eyes oli kova juttu yläasteella. Ja on se kai sitä vieläkin. Mutta ei se Bodomia hakkaa!
 
eipä ollu eyesit kovaa kamaa täällä päin, siskokin sano sitä joskus saatananpalvontamusaks(ja se on mua 12 vuotta vanhempi, saakeli).
NKOTB kuulostaa järkyttävältä:eek: :Spin:. Mä kuuntelin Popedaa 8-vuotiaana.
 
Jaa-a,
Eiköhän tuo ollu Michael jackson, tai joku No Doubt.
Jottain sellaista sitä lapsuudessa kuunneltiin, Beatlesin lisäks.
Beatlesistähän se kaikki alko.
 
Offspring oli eka joku 5 vuotta sitten ja on edelleenkin paras, muita näitä on SOAD,Metallica ja Nirvana parhaat suomalaiset on Apulanta ja Bodom en osaa sanoo kumpi parempi.
 
olen pitäny bodomista jo.............. 10 vuotiaasta. bodom on ollu mun lempibändi aina. MUHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!! fuck yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :Shedevil:
 
Kyllä ala-asteella oli noi Bäkkärit aika kova sana... :D Yläasteella diggailin The Rasmuksesta, ysillä alkoi sitten kääntyä musamaku hevimpään suuntaan. Nykyään (lukion 3. luokka, yo-kirjoitukset alkoi tänään) kovimmat fanituksen kohteet ovat Nightwish, Sonata Arctica ja Bodom. :headbang:
 
Vuosi taisi olla 1981 kun bändi nimeltä KISS kolahti ja kovaa! Kavereitten kanssa sitä sitten huudatettiin ja oltiin tosi kovia mimmejä :D

Hieman myöhemmin kuvioihin tuli sellaset legendat kuin Helloween, Anthrax, Metallica ja tietysti Manowar!
 
BodomManiac said:
Bodomia parempaa saa etsiä kissojen ja koirien kanssa

Eipä tarvinnut mulla mennä paljoa kauemmas kotiovelta. Maailma on täynnä hyviä ja huonoja bändejä ja niistä on mahdotonta sano sitä kaikkein parasta.
 
tais olla tuo Nightwish joskus nelosella aika kova muta en mä jotenkin sitä musiikkia älynny sillon ja kutosella rupes meneen hevin puolelle onneks ja sitten kai se eka kunnon fanitus bändi oli seiskalla Rammstein, onhan se ihan ok vieläkin..