Fäk?

Muute nyt menee taas bändillä huonosti. Se paikka missä me treenattiin meni kiinni ja aukee uudestaan vast syksyllä... Ei saatana ei tätä enää kestä. Aina ku joku asia saadaan melkee kuntoon toinen menee perseelleen... Mina tulla hulluks

Tarviitteko te muute sitä logoo ku vaihdatte nimee??

Prkl piti pistää toinen posti ku tohon edelliseen ei enää voinu sitä pistää ku siitä olis tullu liian puuroo (ja blondi ei silloin tajuis)
 
Äh.. ei me miltään norjalaisilta kuulosteta! Tosin jokainen meistä viidestä kuuntelee/on kuunnellut joskus bläkkiä aika vitusti, niin turhapa sitä on alkaa kieltämään etteikö se jotenkin vaikuttaisi meidän musaan.. mutta ei meidän nykyiset biisit kyllä norjalaiselta kuulosta..

Nimen kans kävi tosi vittumaisesti.. se uus nimi ois ollut tosi hyvä, mutta se on jo käytössä jollain vitun japanilaisellapaskahomokikkelibändillä :(

Nyt on taas tosin uus nimi keksitty.. mutta noista logohommista mä en tiedä mitään.. :) Kiitti kuitenkin tarjouksesta, mutta mä luulen että joku on tehny sen jo..

Ja toi treenikämppähomma on kyllä tosi vittumainen :(
Kaikis vittumaisinta on se, kun ei ite voi vaikuttaa noihin asioihin jotka pilaa sitten bändihommat..
Meiltäkinhän meni sillon joskus se soittokämppä ja kyllä vitutti!

Tulee muuten kiireinen kesä.. studio on jo varattu ja siihen menee ainakin kaks päivää ja heti loman alusta treenataan pari viikkoa putkeen hirveällä raivolla.. saa nähdä kuinka moni ei kestä sitä treeniä.. Viikkokin oli viime kesänä jo vähän liikaa kun ennen keikkaa treenattiin. Ja yks keikka on jo tiedossa, ja varmasti tulee toinenkin ja ehkä vielä ainakin yks sitten lisää.. Mutta pitää katella..
 
Ärsytin vaan, tai no puoliks... Kyl se teijän menee varmaa enemmän bläkkiin ku speediin,
se on varmaa se meijän suurin ero... No kylhän meil on grindi vaikutteita
vanhasta napalm deathista ja death metal vaikutteit sielt sun täältä...

Mä keksin ihan kovan nimen vähä aikaa sitte, mut mä en
tiiä käyks se noille muille... Ei se iha loistava oo, mut ihan jees kuitenki

Varmista onks kukaa tehny teille logoo, jos ei oo nii mä
haluun tehä... Älä yritä estää mua luomasta uutta uraa :D
Sanot bändiläisille treeneissä et "Onks kukaa teheny meille loggoo,
ku yks ihme hyypiö eteeläst haluis sen meille tehrä" (hähää)

Me mennään ehkä takasin sinne kirkkoon, siel on uudet rummut.
Et se vois ehkä nyt ollakki ihan hyvä treenis...
Pitää käydä tarkistamassa se jossai vaiheessa...

Treenis ja rumpalin rummut on ehkä suurimmat ongelmat
mitä bändillä voi olla (kokoonpano ongelmien lisäks)

Mulla oli viime kesä just tollanen... Oli ihan hauskaa, mut ei ollu
vapaa aikaa just yhtää, et silloin toi oli tavallaan jonkilaista ihme työtä

Me ajateltiin et ehkä vois mennä syksyllä tonne studioon äänittää pari biisii, mut sitä pitää viel kattoo
 
Kirkkoon treenis.. yäk! :lol:
Kirkko haisee papin penikselle.. :D

Vittu kun mulla on taas vaikka mitä mihin menee rahaa aika paljon, mutta ei ole mitään kunnon työtä tiedossa koko kesälle niin saas nähdä missä vaiheessa oon jo ihan persaukinen.. vittu! :(

Hmm.. jos minä saisin päättää millasta musaa bändi tekis niin se olis sitten jotain grind/death-systeemiä.. en tiiä.. :D
 
Zyklon said:
Kirkkoon treenis.. yäk! :lol:
Kirkko haisee papin penikselle.. :D
Voi olla, ainaki jos on siit sellasia kokemuksia (ehehee)
No on se aika perseestä, mut ollaan epätoivosia...

Jos mä saisin päättää mitä soittaa se olis jotain Death metallin ja Rockin (Firebirdin tyylistä) välissä
Tai no oikeestaa mä päätän/päätin ton hevi bändin tyylistä ku sen perustin ja biisit teen

Mä muute soitan taas yhes rokkibändissä :D Tyylinä Hanoi Rocks ja Guns´n´Roses...
Esikuviin viel Firebird nii olis hyvä...
 
Nyt on muuten Disa tulossa sellasta mätkettä että ei perkele.. Kaksi uusinta biisiä joita ollaan tehty (toinen on valmis.. siis se jonka lähetin sulle ja toinen on hieman kesken) on kyllä aika helvetin kivaa mätkettä.. Nopeudet ei vieläkään ole mitään päätä huimaavia, mutta kyllä noi aika nopeita on ja koko ajan on aikalailla mättöä :D

Sekin biisi muuten jonka lähetin sulle muuttui jonkin verran..
 
Sekin biisi muuten jonka lähetin sulle muuttui jonkin verran..[/QUOTE]No nii :D Äänitättekö te ne siel studiossa, vai tuleeks sielt vanhempii biisejä...
Mä en oo saanu valmiiks pitkään aikaan yhtää biisii, no on mul yks pitkä
biisi mitä mä oon tehny pari kuukautta (sen kesto on täl hetkel 4 min)...
Mut ei multa tuu mätkettä varmaan vähään aikaan vaa rokkii :D Tyyliin Hanoi Rocks, Guns´n´Roses ja Firebird...
Ostan huuliharpun ja 5-kielisen nauhattoman (vaaleenpunasen) basson :D
Et siit rokki bändist tulee varmaa hemmetin kova :D Nauhaton lead bass ja huuliharppu :lol:
 
Rokki bändi.. no jaa :D

Pistäkää siihen blastbeattia!!!! :lol:

Joo eli siis studiossa sitten nauhoitetaan kolme "vanhemman" tyylistä biisiä, mitkä kyllä nekin ovat osakseen aika raskaita, mutta eivät mitään mättöä, ja sitten noi kaksi uudempaa biisiä jotka sitten puolestaan ovat melkoista mäiskettä..
 
Zyklon said:
Rokki bändi.. no jaa :D

Pistäkää siihen blastbeattia!!!! :lol:

Joo eli siis studiossa sitten nauhoitetaan kolme "vanhemman" tyylistä biisiä, mitkä kyllä nekin ovat osakseen aika raskaita, mutta eivät mitään mättöä, ja sitten noi kaksi uudempaa biisiä jotka sitten puolestaan ovat melkoista mäiskettä..

Rokkia tosiaanki. Ei mitään heviä se on homoille :D
Meil on jo kaks biisii (toinen mun). Se mun biisi on ihan pelle, soitin kitaraa
samal ku katoin telkkarii ja keksin ärsyttävän meno biisin. Mut on se iha kova :lol:

En mä usko et ne muut tykkäis jos siihen tulis blastii...
Mä jo kerran ehdotin et mä voisin öristä (matalalta), sillei niinku *mörrr* :lol:
mut ei ne tykänny (yllätys, yllätys)

Joo mä muistelinki et te äänitätte vanhempii... Koska te meette sinne studioon, et koska se ulostetaan?
Mulle ainaki lähtee sit pikapostissa yks!!!
 
Ensi sunnuntaina ja maanantaina on studio.. eikä me sinne mennä vaan se studio tulee tänne :D

Yks jätkä jolla on studiolaitteet tulee tänne nauhotteleen ja miksaileen..
Pitäs vaan opetella virittämään noi rummut ennen sitä :lol:
 
Zyklon said:
Ensi sunnuntaina ja maanantaina on studio.. eikä me sinne mennä vaan se studio tulee tänne :D

Yks jätkä jolla on studiolaitteet tulee tänne nauhotteleen ja miksaileen..
Pitäs vaan opetella virittämään noi rummut ennen sitä :lol:

Ei vittu, ei millään pahalla mut mä en usko et tosta tulee mitään...
Menkää oikeeseen studioon, no toivon kuitenki et onnistutte :)
Älkää sit tinkikö tasosta ja äänittäkää rummut ensin! Kai se tyyppii osaa noi studio hommat kunnolla??
 
Blood Fiend said:
Ei vittu, ei millään pahalla mut mä en usko et tosta tulee mitään...
Menkää oikeeseen studioon, no toivon kuitenki et onnistutte :)
Älkää sit tinkikö tasosta ja äänittäkää rummut ensin! Kai se tyyppii osaa noi studio hommat kunnolla??

Eiku pitäs ainakin tulla ihan kunnon soundit jne.. Ei se oo mikään amisjuoppo joka on jostain vain keksinyt alkaa nauhotteleen ja miksaileen demoja jne. vaan ihan hyvältä äijältä se vaikuttaa. Ainakin kun olen sen kanssa porissut, niin sillä on helvetin laadukkaat studiolaitteet jne..

Eli luulenpa että se on meistä kiinni että millasta tavaraa tulee..

Ja tuo on helvetin paljon halvempi verrattuna "oikeisiin" studioihin, niin kun vasta demoa tehdään, niin totta helvetissä toi on paras vaihtoehto..
 
HUUUOOOORRRRRRRAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!! :D

Amikset on perseestä! :lol:
Ja juopot on kans perseestä.. Siis juomisessa ei ole mitään vikaa, mutta sellaset jotka ei osaa tehdä muuta ku ryypätä on aivan anaalista.. :D

Ei vittu.. taas tää alkaa! :lol:

BTW: Mitäs se Hatebreeder tuolla aiemmin sekoili? :p