Fäk?

Zyklon said:
Eiku pitäs ainakin tulla ihan kunnon soundit jne.. Ei se oo mikään amisjuoppo joka on jostain vain keksinyt alkaa nauhotteleen ja miksaileen demoja jne. vaan ihan hyvältä äijältä se vaikuttaa. Ainakin kun olen sen kanssa porissut, niin sillä on helvetin laadukkaat studiolaitteet jne..

Eli luulenpa että se on meistä kiinni että millasta tavaraa tulee..

Ja tuo on helvetin paljon halvempi verrattuna "oikeisiin" studioihin, niin kun vasta demoa tehdään, niin totta helvetissä toi on paras vaihtoehto..
Meillä toi systeemi oli ainaki ihan Anuksesta... Ne yritti äänittää eka kaikki soittaa biisin samaa aikaa ja sit alettiin äänittää päälle, rummut tuli vikana :rolleyes: ...Eli nii saatanan amista, mä en ees yrittäny sanoo et rummut eka, koska se ei olis muutenkaa toiminu ja ne olis vaa sanonu "hiljaa basisti"...

No kyl mä uskon et te pärjäätte paremmin ku me... Ei voi olla pärjäämättä :lol:

Siis huom! toi oli se mun vanha bändi

Juoppo/amis äänittäjät on kyl nii perseestä

Edit 1: BF ja Disa accounteilla on kyl varmaa yhteensä enemmän ku teillä (siis ei enemmän ku teillä yhteensä vaa erikseen)
Edit 2: Joo hahaa mulla on yhteensä noilla accounteilla 360 postii, senki avuttomat perseilijät...
Edit 3: Siis 3060 postii

Zyklon said:
HUUUOOOORRRRRRRAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!! :D

Amikset on perseestä! :lol:
Ja juopot on kans perseestä.. Siis juomisessa ei ole mitään vikaa, mutta sellaset jotka ei osaa tehdä muuta ku ryypätä on aivan anaalista.. :D

Ei vittu.. taas tää alkaa! :lol:

HOMO!!! :D Vittu tommoset hipit on perseestä! :D :lol:

Oulu on kaupunkina aika perseestä.. siellä ei oo mitään muuta hyvää kuin kaksi levyliikettä, joista löytyy paljon metallia :D
Itse Oulun kaupungissa asuva porukka on yleensä suolesta :lol

Mutta Pohjois-Pohjanmaa on huippu paikka! :headbang:

Sain muuten oman osuuteni hoidettua demolle.. muuten mennyt kohtalaisen hyvin, mutta yhdessä biisissä meinas tulla pientä tökkäystä.. Oisin ottanut uusiksi mutta kitaristit sano että ei oteta, ku sitä ei kuulemma huomaa kun se on niin pieni kämmi.. Paskapaskapaskapaska... :(

Zyklon said:
Kanteen tulee ilmeisesti vain logo jne.. :D

Pelkkä logo on ihan hyvä demon kanneksi.

Räppäri on vitun goottihuora!!!!! :lol:

Onhan toi logo kansiki ihan kova... Meki ehkä sit tulevaisuudessa pistetään tollanen kansi...

Räppäri myy nyt varmaan persettänsä jossain Impivaarassa :lol:

Zyklon said:
Oulu on kaupunkina aika perseestä.. siellä ei oo mitään muuta hyvää kuin kaksi levyliikettä, joista löytyy paljon metallia :D
Itse Oulun kaupungissa asuva porukka on yleensä suolesta :lol

Mutta Pohjois-Pohjanmaa on huippu paikka! !:headbang:

Sain muuten oman osuuteni hoidettua demolle.. muuten mennyt kohtalaisen hyvin, mutta yhdessä biisissä meinas tulla pientä tökkäystä.. Oisin ottanut uusiksi mutta kitaristit sano että ei oteta, ku sitä ei kuulemma huomaa kun se on niin pieni kämmi.. Paskapaskapaskapaska... :(

Joo Oulu on ihan gay :D

Hahaa, mä nauran sit sille kämille oikee kunnolla

Kyllä se soitettu on, mutta miksaukset on ihan vitullaan.. meillä on siitä nyt kaks versiota. Sellanen "raakamiksaus" jossa jokaisen biisin miksaukseen käytettiin varmaan noin 10-15 minsaa ja sitten sellanen "parempi" miksaus, joka on itseasiassa vielä paskempi ku tuo ensimmäinen.. pitää nyt kattoa mitä me ton kans tehdään. Pakko tota on vielä miksata.. perkele kun vituttaa.. ton piti olla jo valmis, mutta eipä ollutkaan..

Zyklon said:
Kyllä se soitettu on, mutta miksaukset on ihan vitullaan.. meillä on siitä nyt kaks versiota. Sellanen "raakamiksaus" jossa jokaisen biisin miksaukseen käytettiin varmaan noin 10-15 minsaa ja sitten sellanen "parempi" miksaus, joka on itseasiassa vielä paskempi ku tuo ensimmäinen.. pitää nyt kattoa mitä me ton kans tehdään. Pakko tota on vielä miksata.. perkele kun vituttaa.. ton piti olla jo valmis, mutta eipä ollutkaan..

No kokeilkaa kuiteski miksaa sitä... Ei se perus miksaaminen kauheen vaikeet varmaa oo, pistäkää vaa kaikki instrumentit oikeille voluumeille tai jotai... Tai en mä nyt tiiä, en oo ikinä miksannu, oon kyl olla paikalla, mut en oo ite miksannu... Ei se varmaa ees nii tarkkaa pidä olla? Onnistuks muute soitto hyvin?

~Rappion Lapsi~ said:
Ihan paska! :D

Hehe... Niinpä :D

Zyklon said:
soitto meni kohtalaisesti, mutta en oo tyytyväinen omaan soittoon..

se tossa miksauksessa juuri kusee, kun soittimien voluumit on ihan vitullaan..

No noitten rumpujen äänittäminen ei ookkaa hirvee helppoa kun ei voi äänittää virheiden päälle... Mut kuitenki, ääähä :D

No ei se nyt nii vaikeet pitäis olla... Pistäkää ensin kaikki nollille, sit säätäkää rumpu volat kohalle, sit lisäätte basson, sit kitarat ja sit laulun... Sen jälkee se vois ollakki melkee valmis... Kyl ku mä neuvon nii jopa Pete saa tehtyy hyvää jälkee, nii miks ei myös Oululainen :D

Joo kyllä me nyt noi hommat osataan, mutta ongelmana on se, että me käytiin miksaan tuo demo sen äijän tykönä joka äänitti noi biisit.. sillä oli siellä mikserit ja tietokoneet ja PA:t jne... mutta kun me miksattiin siellä ne niiden laitteiden kautta hyväksi, niin kun tota kuuntelee normaaleilla stereoilla, niin bassarit ja virveli ei kuulu juuri ollenkaan, ja kitaratkin on aika pihinää.. Kun ne PA:t oli vissiin niin bassovoittoiset, että niiden kautta hyväksi miksatut biisit kuulosta normaaleista stereoista siltä, kuin bassot olisi nollilla ja diskantit täysillä :(