Fäk?

Zyklon said:
Noh.. mulla on joka paikassa tää paska nimi (tai ei sana ole huono mutta vittumaista kun tuo on bändin nimi eikä siinä ole mitään omaperäistä..) kun en ole keksinyt mitään hyvää.. pitäs miettiä joku kunnollinen nimi.. perkele..
No ei se nii paha oo... Muute Slipknotilla on sellanen biisi ku "disasterpiece" joka on aika lähellä disasterpeace... Siit se kaveri kai sen keksiki ???
Toi blood fiend tulee Autopsyn biisistä "Fiend for blood", jossa muute soittaa Steve DiGiorgio guest bassoo :D
Kyl toi sun nimi on iha hyvä mun mielestä... Me muute opiskellaan koulussa Sykloneista :D

Rappio: Joo vaihda se nimi, tai ota koko kuva pois...
Se on aika vanha se kuva... Tee miten parhaakses näät...
 
Otettiin sit se rumpali, ku se on hyvä tyyppi /forum/images/smilies/biggrin.gif (no kyl se osas rummuttaakki)
Sit viel yks kitaristi löydettiin bändiin, nyt on Slayer kokoonpano !
headbob.gif
(tai Stone tai Possessed kokoopano)
Nyt tuli vaa ongelmii ton studio ajan kanssa ku sil rumpalilla on koe ekana studio päivänä
grumble.gif

Tää on just tätä, ainaku menee loistavasasti nii joku homma alkaa heti seuraavana päivänä kusee, tulee hulluks
yell.gif


edit: Hähää hymiöitä /forum/images/smilies/supergrin.gif
 
Kiitoksia vaan.. ei tuo aluekarsinnan voitto kyllä mitään meinaa.. muut bändit kun oli aivan vitun syvältä. Ja luulenpa, että siellä loppukilpailussa tulee oleen pirun paljo kovempi taso. Suunniteltiin muuten, että soitettais siellä sellanen "turpaanvetosetti", eli siis kunnon mättöä.. mut saa nyt nähdä miten käy :D

Hyvä homma että löysitte rumpalin ja kitaristin.. yrittäkäähän vielä saada noi studiohommat sujumaan niin hyvä tulee :)

Me ollaan suunniteltu, että kesällä nauhoteltais.. Sit kun saadaan jotain aikaseksi niin varmaan ilmottelen ja halukkaille voin toimittaa niitä biisejä...
 
Joo mulle lähetät sen postissa kannen kera :D
Mä voin lähettää sen meijän sit "vastapalvelukseks" sit ku saadaan se äänitettyy...
Suunnitelmana olis et äänitettäis se 12-14.5 mut pitää kattoo jos saadaan aika varattuu...
Jos saadaan aika varattuu nii kaikki lintsaa kolme päivää koulusta :D
Äänitettään siellä varmaa neljä biisi, kolme mun (inc. brain infection) ja yks kitaristin
Ens viikon keskiviikkona testataan se toine kitaristi se on kunnon hevimörkö
Hyvää tasotusta sille ku rumpali on kaljupää (muut ollaan sit vaa pitkätukkii)
 
Heh.. meidän bändissä on kolme pitkätukkaa, yks kalju ja yks joka on siltä väliltä.. se oli ennen kalju mutta aikoo ilmeisesti kasvattaa taas pitkät (kolmatta kertaa elämänsä aikana)..

Joo.. enköhän mä voi sulle sen sit toimittaa. Mutta mitään ei kannata odottaa ennen kesää.. Puhe en ollut että kesäkuussa yritettäis nauhotella, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tulee..
 
No yrittäkäähän saada jotain aikaseksi. :)

Meillä kyllä tulee ihan kohtuullista vauhtia biisejä, ja uskon että intoakin löytyy kaikilta nauhottamiseen.. pitää toivoa ettei tuu mitään sitten kun on nauhotusten aika..
 
Joo yritys on ainaki kova... Harjoteltiin viimeks minuutin pitusta biisiä yli puol tuntii
ja loppuaika (1,5 tuntii) sit jotai rokkii, bluessii, humppaa, cannibal corpsee ja ym... Eli kovaa yritettiin :rolleyes:

Meillaki tulis biisejä nopeesti jos joku jaksais tehä niitä... Mut on meil onneks niit varastossa... Mä en ainakaa jaksa tehä mitää ennen ku ollaan saatu edes yks biisi treenattuu, täl kokoon panolla on ollu vast yhet treenit (se toinen kitaristi ei ollu viel silloi) et pitää nyt kattoo miten lähtee toimii...
 
Joo.. meillä on ollut ongelmana vähän niiden biisien hajanaisuus.. eli välillä tulee melkosta paahtoa ja välillä sellasta ei niin rankkaa.. Nyt ollaan mietitty että pitäs päättää joku suunta tolle bändille kun ei tosta tuu oikein mitään jos joka kerta muuttuu tyyli kun saadaan uus biisi valmiiksi..
 
Nii meil meni vanhalla kokoonpanolla just tollei ja sen jonka kanssa
tehtiin demo nii ei ollu oikee mitää tyyliä, mut siinä mä vaa soitin...
Antakaa vaa sen tyylin tulla, kyl se jossain vaihees tulee...
jos jaksatte oottaa, sit miettikää ja suunnitelkaa sitä välillä jne...

Huomenna treenit varmaa näkee nyt miten lähtee toimii...
 
Noh.. me päätettiin että tehdään noi biisit nyt loppuun mitä on ja niistä sit kasataan ehkä se demo. Ja ainakin se kilpailu mikä on toukokuussa vedetään tolla samalla linjalla, ja sen jälkeen katotaan mitä tehdään..

Oon muuten pyrkinyt vähän saamaan nopeutta ja kestävyyttä taas lisää soitossa. On tullut soitettua Morbid Angelia, Emperoria ja muuta sellasta.. Nyt aattelin polttaa levylle kans Mardukia ja muuta sellasta, tulee mätkettä ihan hyvin.. kyllä mä yhtä Funeris Nocturnuminkin biisiä oon soitellut ja se on kyllä ihan sopivan raskasta soittaa.. Funeriksen ekan levyn biisit on tosin sellasia että mä en niihin pysty varmasti ikinä..

Vittumaista kun on niin saatanan paljon sellasta löysää ja helppoa paskaa mitä ei jaksa soittaa, ja sit on sellasta mikä on aivan liian raskasta, esim. Nile, Origin, Hate Eternal jne..

Sanos Blood Fiend joitain kivoja Cannibal Corpsen biisejä missä on sitä mättöä sillain kivasti niin vois koittaa treenata..
 
Entä Berzerker :D

Cannibal Coprsen hyviä biisejä (en jaksa miettii mättö biisejä mut eikös ne kaikki oo aika):
Hammer smashed face, Shredded humans, Put them to death, A skull full of maggots ja Stripped, raped and strangled... Kato jos ne olis hyvii

Kuuntele muute sellasia bädejä ku Autopsy ja Suffocation ne on hauskoja death metalli bändejä...

Hallutko muute nähä meijän bändin logon?
 
Joo voisin mä sen tsekata :)

Berzerker on liian nopeaa.. ja esim. joku Corpsen Hammer Smashed Face on liian helppo.. on siinä niitä aika nopeita mättöjä mutta ne on voin lyhyitä ja sit muuten se biisi on sellasta aika hidasta.. sama homma taitaa olla noiden muidenkin kans..