Fäk?

Muista rappio marakassit..:D:D Perustetaa pändi perkele..:D VL soittaa triangelia, mä marakasseja ja rappiolle vois hankkia melodican..:lol:
 
Voivoi, veikö iso paha setä pienen PP:n tikkarin..:lol: Älä itke, kyllä isi ostaa uuden..:lol:
Eihän ne kakarat muuten rääy kuin itkiessään..:D
 
Perkele.. ei me sit bläkkiä tehä... perkele kunnon grind-death-tappo-murha-raiskausta :D

Disa: Tossa mikityksessä on se ongelma että mun pitäs saada ne mikit jostakin. Eikä oo PA:ta.. ja kun niitä mikkejä pitäs olla monta. Mulla on kaks bassariakin ja ne mikit niihin on kalliita. eiku vittu.. nauhotuksessa käytän yhtä bassaria ja tuplapedaalia kun on melkein mahdoton homma saada molemmat bassarit kuulostaan ihan samalta. Mutta jos noi alettais mikittään, niin sillon ne pitäs nauhottaa kunnolla eikä millään mankalla.. kaippa sen jonku raiturin sais lainaan tai jotain. onko ne muuten kalliita?

Niin joo.. en mä sit kuitenkaan ihan mahdotonta mättöä pysty soittamaan, mutta kyllä kai sitä kesään mennessä kerkeää jotain treenata :D
 
Originally posted by BurningAngel
Voivoi, veikö iso paha setä pienen PP:n tikkarin..:lol: Älä itke, kyllä isi ostaa uuden..:lol:
Eihän ne kakarat muuten rääy kuin itkiessään..:D
jeesus2.jpg

No joo.. :lol:
 
Originally posted by Zyklon
Perkele.. ei me sit bläkkiä tehä... perkele kunnon grind-death-tappo-murha-raiskausta :D

Disa: Tossa mikityksessä on se ongelma että mun pitäs saada ne mikit jostakin. Eikä oo PA:ta.. ja kun niitä mikkejä pitäs olla monta. Mulla on kaks bassariakin ja ne mikit niihin on kalliita. eiku vittu.. nauhotuksessa käytän yhtä bassaria ja tuplapedaalia kun on melkein mahdoton homma saada molemmat bassarit kuulostaan ihan samalta. Mutta jos noi alettais mikittään, niin sillon ne pitäs nauhottaa kunnolla eikä millään mankalla.. kaippa sen jonku raiturin sais lainaan tai jotain. onko ne muuten kalliita?

Niin joo.. en mä sit kuitenkaan ihan mahdotonta mättöä pysty soittamaan, mutta kyllä kai sitä kesään mennessä kerkeää jotain treenata :D

Joo tehään nii tappoo ku pystytään...
Vähä perus death/trashii mä kyl vänkään sinne väliin :D

No sä voit ite miettii miten sä haluut/pystyt äänittää ne...
Voit pistää kasetti mankalla, mennä studioon, äänittää koneelle, mikittää...
Tai sit voidaan EHKÄ tehä nii et mä tuun sinne, mut se on kyl aika mahotonta...
Ne 8-raitaset maksaa jotai 1000€ eli aika paljo...

Joo ei sen nyt tarvii mitää Berzerker blastii olla :D
Mä kokeilen siihen menes tehä jotai hauskoja biisejä...
Just jotai Death/trash/grind ja mitä nyt tulee keksittyy (humppaa :D )
Sit sä voit pistää niihin iha minkälaiset rummut sä haluut (kuhan ne vaa sopii)
Sit viel kunnon CC/Nile Örinät... Nii kyl hyvä tulee :D

Tehää noitten biisien kanssa sillei et mä vaikka teen ne Guitar-pro 4selle ja lähetän sulle...
Monen biisin äänitys tehää??? Joku neljän???
 
zyklon9@yahoo.com

perkele.. pitää hommata tuo uudempi Guitar-Pro kun mulla on kolmonen..

1000 euroa!!! PERKELE! liian kallis.. pitää yrittää sitten lainata raituri jostain tai keksiä jotain muuta. Ja kun niitä mikkejä tarvis aika reilusti.. pylly! :lol:

Ois kyllä pirun kiva päästä vääntämään jotain kunnon deathgrindtrashmättöä! :headbang:

Joo se neljä biisiä vois olla melko sopiva..

Me muuten osallistutaan johonkin saatanan nuori kulttuuri -kilpailuun. siis aiheena on musiikki.. saas nähdä miten ne suhtautuu meidän musaan.. :D
 
Originally posted by Zyklon
zyklon9@yahoo.com

perkele.. pitää hommata tuo uudempi Guitar-Pro kun mulla on kolmonen..

1000 euroa!!! PERKELE! liian kallis.. pitää yrittää sitten lainata raituri jostain tai keksiä jotain muuta. Ja kun niitä mikkejä tarvis aika reilusti.. pylly! :lol:

Ois kyllä pirun kiva päästä vääntämään jotain kunnon deathgrindtrashmättöä! :headbang:

Joo se neljä biisiä vois olla melko sopiva..

Me muuten osallistutaan johonkin saatanan nuori kulttuuri -kilpailuun. siis aiheena on musiikki.. saas nähdä miten ne suhtautuu meidän musaan.. :D

Mä sain sitä vähä tehtyy lähetän sen varmaa täl viikol...
Nii pitää :D *äähää*
Raituri, koneelle, kasettimankalla, studioon... Muuta mä keksi... Kasettimankka olis aika kova :D

No niihän sä pääsetki, siit yhest biisist tulee jotai vähä alle 2 min...
Eli kunnon semmonen pikamättö :D ...Se ei oo kyl hirvee nopee, mut kyl mä semmosen ylinopeenki voin tehä :D

Mä väsään vaikka kymmenen ja katotaan niist parhaat...

No nii :D Nuori kulttuuri :lol:
 
Ja käytättehän syntikkaa siinä tr00iivuldiithträsrintmet00l-biiseissänne? :D (syntikoilla voitte saada helpommin tyttöfaneja.. :p)
"*hirveää mättöä* *tauko* *synatilusoolo* *kauheampaa mättöä* *tilulilu* *mättöä* *tilu* *mättöä* *tilu* *tilulilu* *mättöä* *tilu* *mättöä* *tilu* *tilulilu* *mättöä* *tilu* *mättöä* *tilu**tilulilu* *mättöä* *tilu* *mättöä* *tilu**tilulilu* *mättöä* *tilu* *mättöä* *tilu* *mättön mättöö* *lopputilusoolo* *ei loppunukkaan, megamättöä* *tilutilutilutilutilu* *TILT!* Oho... Se meni rikki."