Fäk?

Originally posted by Zyklon
En mä mitään epäile.. Esim. murhaa tutkittaessa joku on epäilty niin kauan, kunnes hänet todetaan syylliseksi tai syyttömäksi. Sua ei epäillä mistään koska sut on jo todettu ihan pure faggotiksi :D

YOU PURE FUCKING ASS BANDIT!!!!! :lol: :lol: :lol:
kulleja.jpg
 
Originally posted by Zyklon
Mitä se Räppäri täälä kitisee? :D :lol:

Disa: kannattaa tehdä rummut koneella jos meinaat jotain deathiä vääntää. Kun sä et kuintekaan varmaan kovin paljoa oo rummuilla soittanut niin death-biisit menee vähän laimeiksi jos väännät humppakomppia niissäkin :p

Hiljaa! En pistä koneilla, ite väännän kompit. Kyl mä nyt ne perus Death kompit osaan ja pysyn tahdissa, mut fillejä ei oo tullu harjoteltuu... Mut kylhän säki voit ne rummut soittaa jos et haluu et mä soitan :D Tai oota mä pistän guitar-pro rummut :D no ei kuiteskaa...

Mitä toi yks taas homoilee :lol:
 
Rappio homottaa jotain :D

Noh.. tee ihan miten haluat niiden rumpujen kans :)

Muista sit kans vääntää niihin kunnon tuplabassarit ja blast beatit :D

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista soittaa ne rummut niihin biiseihin.. oikeasti! Mutta tuo välimatka vain on esteenä. Mutta muuten varmasti soittaisin ne
 
Originally posted by Zyklon
Rappio homottaa jotain :D

Noh.. tee ihan miten haluat niiden rumpujen kans :)

Muista sit kans vääntää niihin kunnon tuplabassarit ja blast beatit :D

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista soittaa ne rummut niihin biiseihin.. oikeasti! Mutta tuo välimatka vain on esteenä. Mutta muuten varmasti soittaisin ne

Niin aina :D Ihme Räppäri

Joo oikeet rummut, ei teknoo...

Ei pysty ei oo mahollisuutta soittaa rumpuja missä olis ees tuplapedaali... Ja muusta ei tingitä ( varsinkaa vauhdista :D )

Kylhän se vois onnistuu... Tässä on suunnitelma:
Mä ostan kesällä 8-raitasen. Mä äänitän sil kaikki biisit kaikilla soittimilla (laulu, kitarat, basso, rummut). Lähetän nauhan sulle. Sä äänität rummut (omat versiot), ja lähetät sen nauhan mulle (sil nauhalla ei muuta ku sun rummut). Sit mä äänitän siihen päälle uudestaa kaikki soittimet (paitsi rummut), kitarat soittaa ehkä joku muu joka on kitaristi...
Tos on pienii aukkoja, mut eiköhän se onnituis?
 
Mutta mulla ei oo mitään 8-raitasta.. eikä muutakaan sellasta millä voisin nauhottaa. Paitsi mankka :D

Mutta olis kyllä kiva päästä testaamaan.. hmm.. mulla olis siis kesään asti aikaa treenata itteni kauheaan mättökuntoon. jee!
Mikään muu ei oo kivempaa ku soittaa verenmaku suussa itsensä puolikuolleeksi :D :lol:
 
Hirvee hyvii soundeja ei sit saada... Mut ei se kai haittaa...
Voidaan tehä sillei et sä äänität mankal ne rummut ja lähetät kasetin mulle...
Siin on vaa ongelmana et miten sit saa ne rummut siihen 8-raituriin ilman, et soundeista tulee paskemmat...
Voitais tehä yhes joku kunnon kaivoörinägrindimättöpaska-projekti...

Onks sul mitää mahollisuutta mikittaa niit rumpuja, ajattelin et vois tehä tällei (jos on mahollista):
Sä mikittäisit ne rummut (ainaki snaren), sit miksaisit ne sopiviks ja sit rummuttaisit (PAsta tulis mikitetyt taustalla) ja äänittäisit samal... Sit tarkistaisit et meniks ne varmasti oikei (ei tahti virheit ym.) ja sit lähettäisit mulle... Lautasii pitää lyödä sit vähä hiljempaa ku kasetilla ne särisee ilkeesti...