Fäk?

Originally posted by Zyklon
Joo enköhän.. paska homma :(

Hmm.. Derangedilla eii oo ku kaks levyä. Toinen kantaa nimeä Deranged ja toinen taitaa olla Plainfield Cemetary tai jotain. Molemmat on aika samanlaisia. En oo kokonaan tota Deranged levyä kuullu mutta se vaikuttaa ehkä hieman paremmalta.. en osaa sanoa.

Cryptopsyllä on melkein jokainen levy erilainen. Toi uusin eli And Then You'll Beg on muuten aivan saatanan hyvä mutta siinä on paska laulaja. Noista vanhemmista jotka on enemmän sellasta puhdasta deathiä paras on mun mielestä ehkä None So Vile.. en tosin oo kokonaan kuullu noita kaikkia vanhempia mutta kuitenkin tuo vaikuttaa parhaalta..

Kannattaa tutustua kans tohon Internecineen.. Niiltä on tullu vaan yks levy ja sen nimi on The Book of Lambs.. siinä noi Hate Eternalin Derek Roddy ja Nile Tony Laureano vääntää melko tappavaa tahtia rummuilla :headbang:

Pitää varmaa kattoo noit jos osuu silmiin levy kaupassa... Spinelt ei ainakaa viimeks löytyny Cryptopsyä

Rappio: Joo pitää kattoo, meil on noi kaikki valmiina paitsi toi yhteis... Tais olla Isdn modeemi tai joku sellanen (mut ei adsn)
 
Joo et... No pitää nyt yrittää kattoo noist ees joku...
Noit hyvii bändejä on nii helvetisti et ei aina ees jaksa ottaa selvää...
Se on ärsyttävää ku koulussa aina yks tyyppi yrittää soittaa mulle sen nu-metal levyjä...
Ja sanoo et käy kuuntele tätä bändii... Mielummin kuuntelee sen tyylisii bändejä mist tykkää...
Mut eihän se tajuu et jotku ei tykkääkkää sen musiikista
(sen se tajuu kuitenki ettei kaikki tykkää Death metallista :D )
Ei oikee jaksa, ku omiiki levyjä on liikaa ja koko ajan ostan lisää...
 
Rumpujen hintojenhan takii niit rumpaleita on nii vähä...
Sit ku ne vie hirveesti tilaa ja niillä ei oikee voi soittaa kotona...
Ku jotai akustista/sähkö kitaraa tosi moni jannu rämppää kotona

Nyt ku basso on ostettu ja oon töissä nii levyjä tulee ostettuu joka viikko...
 
Mä oon tässä suunnitellu Nilen ja Cryptopsyn paitoja.. tai ehkä Derangedin. Originin ja Hate Eternalin paidat olis kans kovia mutta niitä ei oo missään.. Mutta Nileä, Cryptopsyä ja Derangedia saa varmaan vielä tuolta yhdestä paikasta.

Disa: Voihan se olla että tuo hinta pelottaa monia noissa rummuissa, mutta musta tuntuu että kitaraa soittaa tosi monet kans siksi kun kitaristit on enemmän sellasia ihailtuja ja keulahahmoja. Minä tunnen ainakin muutaman jotka soittaa sitä selvästi sen takia..
 
Joo ja ne on monesti sellasia että ne ei ainakaan rumpaleita pidä yhtään minään.. se alkaa joskus vituttamaan.. eräiden henkilöiden mukaan rumpuja ei kuulemma edes soiteta vaan niitä vain hakataan.. vitut..
 
Originally posted by Zyklon
Joo ja ne on monesti sellasia että ne ei ainakaan rumpaleita pidä yhtään minään.. se alkaa joskus vituttamaan.. eräiden henkilöiden mukaan rumpuja ei kuulemma edes soiteta vaan niitä vain hakataan.. vitut..

Kyl niit hakataan :D
Hyvä rumpali on kyl helvetin tärkee...