Fäk?

Originally posted by Zyklon
Soitatko muuten yleensä plektralla vai sormilla? Sormilla varmaan saa soitettua aika paljon nopeampaa.. vai miten?

No ennen plektralla enemmän, nykyään 50/50...
Plektralla saa nopeemmin, sormilla enemmän vaikeempii (riippuu nopeudesta)...
Kyl mä nykyään aika nopeesti sormillaki saan, et saan sahaukselta kuulostaa...
Hei jos joskus tarviit studio apuu (bassolle) nii mä tuun, ainaki yritän :D ...Musiikki tyylistä riippumatta... Studiossa on siistii...

Ostin muute mikin ja telineen (+piuhan) kaverilta (44€), sit kesään menessä ostan 8 raitasen äänitys laitteen ja varmaan kitaranki joskus... Sit alkaa saatanan moinen säätäminen (ei kuitenkaa Rappio tyylistä sormi/käsi säätämistä :D ). Sit varmaan alkaa tulee Death, Trash, Black, Grind, Power ja muuta metallii, Räppii (no ei kuiteskaa :D ) ja Humppaa (tosiaanki :D )... Rummut äänitän joissai nuorisotaloissa, muut kotona (jos omistan soittimet)... Et omaa kotistudiota mun pieneen huoneeseen oon rakentamassa...
 
Mitä se Räppäri täälä kitisee? :D :lol:

Disa: kannattaa tehdä rummut koneella jos meinaat jotain deathiä vääntää. Kun sä et kuintekaan varmaan kovin paljoa oo rummuilla soittanut niin death-biisit menee vähän laimeiksi jos väännät humppakomppia niissäkin :p
 
Minä en ite ikinä käyttäis rumpukonetta! Varsinkaan niin että väittäisin ite soittavani vaikka oikeasti rummut tulis koneelta.. Jos mä saisin soittaa death metallia jossain bändissä niin totta helvetissä mä treenaisin niin vitusti että jaksaisin soittaa kauheaa mäiskettä :D

Ja kyllä tuota tulee treenattuakin ja mättö menee jo aika paljo paremmin ku jonkin aikaa sitten..
 
Miksi sä nykyään höpötät koko ajan mun perseestä jotain? koko ajan käsket tunkea sinne jotain tai sitten käsket myydä sitä tai muuta vastaavaa..???

Kiinnostaako sua mun perse niin paljo? :D :lol: :lol:
 
En mä mitään epäile.. Esim. murhaa tutkittaessa joku on epäilty niin kauan, kunnes hänet todetaan syylliseksi tai syyttömäksi. Sua ei epäillä mistään koska sut on jo todettu ihan pure faggotiksi :D

YOU PURE FUCKING ASS BANDIT!!!!! :lol: :lol: :lol: