Fäk?

Joo tosiaan..

Taispa olla Suski joka ensimmäisenä laitto ton

Suomen luonto :headbang:

systeemin tänne..

Jaa Disalta tulee heti tota samaa juttua ku aiemminkin :lol:
Tuli tosta Cannibal Corpsesta mieleen.. ku hehkutit disa joskus Nileä ja muita vastaavia niin voi perkele meinas perse revetä ku kuulin Black Seeds Of Vengeancen ja In Their Darkened Shiresin!!! :headbang: :headbang: :headbang:

Aivan saatanan kova bändi toi Nile.. Mutta kyllä Hate Eternal ja Internecine menee edelle. Noi rumpalit on kyllä jotain yli-ihmisiä ku ne pystyy tollaseen..
 
No nii hyvä Zykli neiti... Nile on hyvä! :headbang: ja vielä kerran :headbang:
Ei kyl Hate Eternallit mee edelle... Mulla repes jo perse silloin ku pistin sinne sitä potkukelkkaa :D

En oo kuunnellu kyl Nilee vähään aikaan... Stone kuuntelin koko joululoman (kunnes ostin bodomin)...

NP: SADUS!!!!!!!! tehää muute enkus esitelmä Saduksesta (yllätys, yllätys)
 
Ei toi Sadus oikein napannut.. Mutta kyllä helvetti Hate Eternal hakkaa Nilen. Ja Morbid Angel kans.. :headbang:

Ja tietysti Rotten Sound!!!!!!!!!! :headbang: :headbang:

Niin ja tietenkin Cryptopsy josta löytyy varmaan yksi maailman parhaista rumpaleista eli Flo Mounier *kumartuu*

Ootko Disa kuullu bändiä nimeltä Deranged..?

Aika kivaa mätkettä :D
 
Ai niin joo sulla ei enää kotona oo nettiä niin et voi imuttaa.. Cryptopsy on aivan saatanan kova mutta parilla viimesimmällä levyllä on aivan totaalisen paska laulaja. Muuten yksi parhaista death metal bändeistä.

Deranged taas on melko mättöä. Rumpali pistää koko ajan melko nopeaa blastia..

Miksikäs sulta muuten se netti lähti?
 
No mul ei ollu kotona äänikorttii nii en olis silloinkaa voinu...
Sano paras Cryptopsyn ja Derangedin levy nii ehkä käyn kattomassa (ehkä jopa ostamassa)

No se oli sillei et toi meijän kone on mun isän työpaikan kone. Siin konees on semmonen systeemi et pitää kirjautuu säännöllisin väliajoin jonku palomuurin läpi jonka voi tehä vaa mun isä. Jos ei kirjaudu kuuden kuukauden sisällä nii netti menee automaattisesti pois päältä. Mun vanhemmat eros vuos sitte et faija ei enää asu meillä ja kone on meillä et se ei oo voinu kirjautuu niist palomuureist, nii se sit napasahti pois päältä (kyl vast vuoden jälkee). Sen sais päälle jos mun isä menis sen työpaikalle pyytämään et ne laittais netin takas päälle, mut silloin me menetettäis se kone... Oli pitkä tarina, tajusitko yhtää?
 
Joo enköhän.. paska homma :(

Hmm.. Derangedilla eii oo ku kaks levyä. Toinen kantaa nimeä Deranged ja toinen taitaa olla Plainfield Cemetary tai jotain. Molemmat on aika samanlaisia. En oo kokonaan tota Deranged levyä kuullu mutta se vaikuttaa ehkä hieman paremmalta.. en osaa sanoa.

Cryptopsyllä on melkein jokainen levy erilainen. Toi uusin eli And Then You'll Beg on muuten aivan saatanan hyvä mutta siinä on paska laulaja. Noista vanhemmista jotka on enemmän sellasta puhdasta deathiä paras on mun mielestä ehkä None So Vile.. en tosin oo kokonaan kuullu noita kaikkia vanhempia mutta kuitenkin tuo vaikuttaa parhaalta..

Kannattaa tutustua kans tohon Internecineen.. Niiltä on tullu vaan yks levy ja sen nimi on The Book of Lambs.. siinä noi Hate Eternalin Derek Roddy ja Nile Tony Laureano vääntää melko tappavaa tahtia rummuilla :headbang:
 
Eihän toi oo mitään.. mä oon ollu koneella putkeen noin 40 tuntia :D

Siinä samalla tietenkin söin tietokoneen ääressää. Sit vähäksi aikaa nukkumaan ja takas. Mutta tuo ei tapahtunutkaan normaaleissa olosuhteissa vaan olin silloin kavereiden kans pelailemassa ja muuta värkkäämässä tietokoneilla.. :lol:
 
no siis mä olin 19 tuntia sillei että söin tän koneen ääressä ja sen jälkeen vasta pidin taukoo ku nukuin muutaman, että kyllähän tänkin mitä mä nyt tänä aamuna oon ollu voisi siihen lisätä eli... ööm... kaks ja puol tuntii kait... hmm...