Fanikrääsä

bodom kamaa: mun kamat on siinä Enkkupuolen ekalla sivulla
Sentenced: The Cold white Light paita
Fintrollin pitkähihanen paita

DVD:eitä on parisen kappaletta...
ja muuta pikkukamaa..
 
joo mulla on tämmönen ehkä kornin kylpytakki ku siinä lukee adidas hahahahh lol vittu sehän oli vitsi *pieraisee* *pistää käden housuun* hahaha lol vittu ku olen niin vitsikäs joo tosiaan jos aiheessa pysytään niin onhan tuota kaikenlaista aina josku tullu hommattua jos jossain on semmonen pändi ku kalja niin niitten tuotetta on tullu aika paljon otettua viimeaikoina hahahaha lol vitsikästä eikö totta
 
Extendar said:
Mulla on CoB-pipo. =)

Muistaakseni Hepatiitilta ostin, tänks vaan siitä. :lol:

No voi vittu... Tämän minä halusin tietää... Hepatiitilla on ollut Bodomin pipo? :D:D:D Nyt tulee turpiin sille äijälle.

Joo no ei minulla mitään fanikrääsää ole. Ainakaan mitään pipoja. Paitsi yksi nimmaripostikortti. Enkä ees viitsi sanoa keltä.
 
Blood Fiend said:
Mä en nyt muista mitään... Eikä kiinnosta, harmittaa vieläki se...

Suski: Kerro nyt, Samuli Edelmanilta :D
Älä naura minun Samulleni! Tietenkin olisin tuon kehdannut kertoa, jos minulla vain olisi kunnia omistaa kyseisen herran nimikirjoitus.

Jos sinua todellakin kiinnostaa, jos siis tosiaan haluat tietää...

Annan vihjeen, sen bändin nimessä on seitsemän kirjainta... Vai olisiko kuusi tai kahdeksan... öö. En osaa laskea.
 
Paitoja, julisteita ja seinälippuja löytyy. Vähän erikoisempaa mitä löytyy on Iron Maidenin snapsilasi ja samalta bändiltä multa löytyy myös saatanan hieno sukupuu pergamentti muodossa. Iron Maidenilta löytyy myös reilu satasivuinen valokuva albumi.