Finally

I don't understand why they release a collection-album "Best of the b-sides"... I hate collectionalbums. They should release the rare EPs again, instead of putting it all together.

nog mer en kul grej bara, håller fullständig med om att samlingar är (nästan) helt onödiga, gillar man banden har man ju ofta alla deras utgivningar så.. men det e väl bara bra för dessa stackare som inte har alla plattorna, och vill ha alla låtarna utan att försöka få tag på dom, på ebay osv. nu får dom ju låtarna billigt så, för den lär säkerligen inte vara dyr, kan jag tänka mig, skulle iaf inte betala mer än 139:- för den i nypris, det är den inte värd. bara en osläppt låt så...

How's the new song, Untrue?

EDIT: I downloaded it (yes, I'm still going to buy BYD), this is a short number, two and a half minutes. The song reminds me of Epistel, with a bit more fleshing to make it into a proper song. I think it would have made a nice closer for SoD, although Nowhere and At Last would have made the second half of the disc a bit of a letdown if that had been the case.

Varg- said:
heavy sound?
skämtar du nu eller ?
du bor i sthlm och vet inte vad heavy sound rockshop är...
vart har du hållit hus de närmaste 20 åren ?
för jag tror knappast att affären har blivit nedlagd...

np: Suffocation - Deceit - 04:40m - Album: Souls to Deny - 2004