Ja Alexin Kepit pällitty nosturissa!

Mä en muuten usko että ne kitarat pöllittiin.

Alexi oli niin kaatokännissä sen keikan jälkeen, että se joko

A) Unohti ne yksinkertaisesti johonkin viemäriin.

tai

B) Myi ne vahingossa jollekin japanilaiselle/tamperelaiselle.
 
Originally posted by disasterpeace
menee vaikaa musamailmaan huomen ostaa uuden ja ottaa sen sielt heti mukaan jne... ei se nyt mikää onglema oo... toi oli tosi tyhmä kysymys... kylhän se kitaran mistä tahansa repäsee, mut samanlaiset on vaikee saada

jaa te taidatte nyt unohtaa olenaisen että ei kai sillä allullakaan rahaa oo niin kauheesti. tuskin sekään mikään Bill Gates on.
pistä ävituttaa tollaset varkaat jso mä saisin sen kii ni... *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* *piiip* *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*
jne...
 
Toi on hyvä pontti, ei suomes hirveen helposti rahaa saa musiikki alalla... poikkeuksena on kyl jotku saatanan "mestarit" jotka kerää rahaa areenalla, ikävä kyl ei Roomalaisella areenalla jossa on leijonii :D
 
Suomessa saa musalla rahaa parhaiten/pelkästään iskelmäpuolella... Ja sitten tietysti joku helvetin rokkistara vallevilo joka on suosittu vähän muuallakin kuin Suomessa...

...mutta kunnon hevimuusikot riutuu köyhyydessä... :lol:
 
Originally posted by Racer X
joo se fosfori on se stone-keppi (unohdin) mut sil on kans semmonen musta keppi missä on tussilla stone (kait??)

hmmm... ku mulla on semmonen käsitys että Allulla on(oli) se "Stone kitara"(srj.nro. 2246 ; eli siis tilattu vuonna 1988 ja alexi osti sen Jiriltä) ja sitte se Keltasilla Bevelseillä oleva "wildchild" skitta ja sitte toinen semmonen "wildchild" skitta jossa on kromi hardware(joka näkyy spinefarmin sivuilla bodomin kuvissa..

http://www.spinefarm.fi/metal/metalpress/bodomphotos.html )...

ku alexi sano että sillä on kolme(3) RR custom kitaraa..

että sillee :D