jauhanta-threadi

no mun naisen pitää olla 170,5 pitkä painoa 53,2 kg 1 metriä pitkät hiukset (värillä ei väliä kunhan ne on vaaleet:))kireä beba, ihanat sopivat tisut, täyteläiset kasvot, täydelliset sääret, ruskettunut iho...:) :)

Ulkonäön ja aivojen välillä pitää löytää sopiva balanssi.
Liian rumaa ei kestä, ei myöskään liian urpoa.

Jos taas on sekä kaunis että fiksu, aivan varmasti on pää
täynnä kusta.

onkos kukaan nähnyt loistopätkää nimeltä mustien ninjojen kosto? Vittu että osaa olla huono leffa ja vielä 90-luvul tehty ?

Takakannessa lukee jotenki tällee :Mustat ninjat aikovat vallata maailman. he pyörittävät asekaupaa. vain hopeinen lohikäärme voi pelastaa tilanteen.

hopeisella lohikäärmeellä on myös frendi :valkoinen nija ( vaikka onkin neekeri )..
laatua laatua ':OMG:'

mitähä vittua mun piti tähän laittaa.... hmm.... ei muista.... Niih, nyt tuli mielee :D Sitä vaa että kyllä tänää taas oli semmosta kissaa että saatana tuo kaupungissa.. voi perkele helvetti niitä naisia... :lol:

Hmm.. pitää kysyy sellanen juttu et ajatteleeko tosiaan monet teistä niin et sen naisen (tai miehen) täytyy olla just semmonen ja semmonen ja sit pitää olla sellaset tissit ja sellanen perse jne.?

Mä en ainakaan oo koskaan juuri tollasta aatellu.. jos homma toimii niin onko sillä väliä minkä väriset hiukset on jne..????

No ehkä se on helppo sanoa kun mun ei tartte miettiä millanen sen tytön pitäs olla kun mul on se jo ja se on just täydellinen..

Meneeköhän tää liian vakavaksi offtopicciin.. :rolleyes:

Tampere on perseestä.. jätkät tunkee koko ajan mustaa lenkkiä suuhun!!!! :D :lol: :lol: :lol: :lol: :D :) ;) :lol: :lol: :D :) :D

Originally posted by Zyklon
Hmm.. pitää kysyy sellanen juttu et ajatteleeko tosiaan monet teistä niin et sen naisen (tai miehen) täytyy olla just semmonen ja semmonen ja sit pitää olla sellaset tissit ja sellanen perse jne.?

No unelmanaisen pitäs olla ehkä just semmonen, mutta en mä usko että semmosta koskaa tulee vastaa mistä mä haaveilen... :lol:

Mutta kyllä mulle kelpaa semmonenki nainen joka ei o just vastaava ku mitä oon ajatellu... tai jotain... :D