jauhanta-threadi

Outoa porukkaa nää Tamperelaiset. :D

Ja aiheeseen,
Mulle on oikeastaan ihan sama miltä nainen näyttää jos siitä tykkää. Ja kun ei kumminkaan saa ketään naisia kiinnostumaan itestä niin eipä sillä ole mitään väliäkään

Originally posted by Zyklon
Hmm.. pitää kysyy sellanen juttu et ajatteleeko tosiaan monet teistä niin et sen naisen (tai miehen) täytyy olla just semmonen ja semmonen ja sit pitää olla sellaset tissit ja sellanen perse jne.?

mä oon iha samaa mieltä rappion kanssa... toi minkä tonne topicin alkuun pistin olis se unelma nainen...

Originally posted by Dethroned
Kylläpäs oli Porin keskusta täynnä sellasta kissaa :loco: vieläkin silmät menee rastiin kun ei tiennyt mihin suuntaan katsoo... RAKASTAN KESÄLOMAA! :D

Perkele, pitäskö sitä mennä arvioimaa Porin naistilanne :D

Ei se Tamperetta kumminka voita ;)

snipersmilie.gif
:saint:

:worship: :devil:

edit: paskan jauhantaa

Originally posted by Zyklon
Hmm.. pitää kysyy sellanen juttu et ajatteleeko tosiaan monet teistä niin et sen naisen (tai miehen) täytyy olla just semmonen ja semmonen ja sit pitää olla sellaset tissit ja sellanen perse jne.?

Niinpä, olen monesti miettinyt että onko se todella miehille noin helvetin tarkkaa miltä naisen pitää näyttää? Onhan se tietysti jonkinlainen raja vedettävä, mutta kuitenkin...:p ;)

No niin, onhan jokaisella tietenkin oma ihannenaisensa/miehensä... Ja aina tietenkin parempi jos juuri sellainen löytyy, mutta harvoinpa niin käy... Onneksi ihmiset on ylennsä valmiita luistamaan noista asettamistaan ihanteista...:rolleyes:

Mutta joo, eipähän minun tarvitse oikeastaan tuollaisia niin syvällisesti pohtia, kun on jo se oma kulta...:p

Originally posted by snapsitap

Niinpä, olen monesti miettinyt että onko se todella miehille noin helvetin tarkkaa miltä naisen pitää näyttää? Onhan se tietysti jonkinlainen raja vedettävä, mutta kuitenkin...:p ;)

No niin, onhan jokaisella tietenkin oma ihannenaisensa/miehensä... Ja aina tietenkin parempi jos juuri sellainen löytyy, mutta harvoinpa niin käy... Onneksi ihmiset on ylennsä valmiita luistamaan noista asettamistaan ihanteista...:rolleyes:

Mutta joo, eipähän minun tarvitse oikeastaan tuollaisia niin syvällisesti pohtia, kun on jo se oma kulta...:p
Mulla pitää olla just eikä melkein virtahepo!