jauhanta-threadi

9.6.2002 Factory, Helsinki
AMORAL / OMNIUM GATHERUM / ELENIUM
Liput 2 €

Jos hyvä tuuri käy eikä yheksäs päivä oo menny viellä, vois tuonne raahata ruman perseensä..

Originally posted by anarkisti
blonde.gif
anarkistin painajainen:):)

Jaa, nuo kesätyöt... Minä menen heinäkuun alussa töihin, ja palkka on jotain 800-1000€ kuukaudelta, en ole vielä ihan varma että paljonko... Arvatkaa olenko tyytyväinen...:p Eikä ollenkaan viikonlopputöitä...:)

mä en nyt taas tiedä onko mun töissä mitää järkee... 31.5 oli palkkapäivä, tuli 150€ puolelta kuulta, tiistaina 4.6 huomasin että rahaa ei ole tilillä kun 0.74€... ja mitään en oo ostanu... tai siis oon mut enimmäksee ruokaa ja karkkia... ja vähä pensaa... ja 150€ on kuitenkin n.891mk... ja pitäs sunnuntaina lähtee kaheks viikoks purjehtii...:) prkl...:)

Originally posted by BurningAngel
mä en nyt taas tiedä onko mun töissä mitää järkee... 31.5 oli palkkapäivä, tuli 150€ puolelta kuulta, tiistaina 4.6 huomasin että rahaa ei ole tilillä kun 0.74€... ja mitään en oo ostanu... tai siis oon mut enimmäksee ruokaa ja karkkia... ja vähä pensaa... ja 150€ on kuitenkin n.891mk... ja pitäs sunnuntaina lähtee kaheks viikoks purjehtii...:) prkl...:)
Ootpas ostanut paljon ruokaa ja karkkia!

Tää taitaa mennä liian vakavaksi tähän jauhanta-threadiin.. mut kun aiemmin oli puhetta noista naisystävistä, ja mä sanoin et mun tyttöystävä on just täydellinen jne.. niin nyt sit kävikin niin et se jätti mut vaikka mä luulin et meillä menee helvetin hyvin. ja mä kun olen vielä tällanen säälittävä idiootti, joka vielä haikailee sen perään vaikka oikeastaan toivoa ei enää ole kun sitä ei enää kiinnosta. Ja kun mä en edes osaa olla vihainen kun mä perkele rakastan sitä niin helvetisti..

ääh.. miksi helvetissä mä teille tästä itken. vittu nyt tuntuu et tää homma loppuu. ei yksinkertaisesti ole enää mitään annettavaa eikä mikään innosta..

noh.. saattepahan ainakin kunnon naurut kun luette tämän..

Originally posted by Zyklon
Tää taitaa mennä liian vakavaksi tähän jauhanta-threadiin.. mut kun aiemmin oli puhetta noista naisystävistä, ja mä sanoin et mun tyttöystävä on just täydellinen jne.. niin nyt sit kävikin niin et se jätti mut vaikka mä luulin et meillä menee helvetin hyvin. ja mä kun olen vielä tällanen säälittävä idiootti, joka vielä haikailee sen perään vaikka oikeastaan toivoa ei enää ole kun sitä ei enää kiinnosta. Ja kun mä en edes osaa olla vihainen kun mä perkele rakastan sitä niin helvetisti..

ääh.. miksi helvetissä mä teille tästä itken. vittu nyt tuntuu et tää homma loppuu. ei yksinkertaisesti ole enää mitään annettavaa eikä mikään innosta..

noh.. saattepahan ainakin kunnon naurut kun luette tämän..
Kylläpäs naurattaa..not! Kyl tuo vitmainen juttu o mut kyl sie viel joskus uude löyät! Tai sitten vanhan!

Kiitos..

Vittu kun kerrankin tuntuu et kaikki onnistuu ja et elämässä todellakin ois jotain elämisen arvoista, niin sit kaikki kaatuu päälle. Vituttaa kun mä en saatana osaa olla edes vihainen.. miten mä voisin olla sille vihainen. Pari kuukautta meni niin et se tuntu vaan et mä oisin ollut jossain ihanassa unessa koko ajan ja nyt mä sit vissiin heräsin siihen et joku paskantaa mun päälle..
Jotenkin tää ei vaan kertaakaan aiemmin oo tuntunut näin vittumaiselta. eikä voi edes vetää perskännejä kun mä varmasti tappaisin itteni jos olisin päissään.
Tämänkin oli sit pakko tapahtua just kesäloman alussa ku tuntu siltä et tästä tulee kaikkien aikojen paras kesä, mut nyt kun täälä saatanan paskakylässä on yksin eikä nää edes kavereita niin ei taida tulla tänä vuonna kesää ollenkaan.

Perkele.. vois melkeen ampua ittensä. MUTTA VITTU MEILLÄ EI OO EDES ASETTA!!! Nyt ei onnistu edes se..

ääh, kakkapuhetta! ei täs vaihees kannata itteesä lahdata, kesähän just alko...paitsi jos sä pystyt tähän ni sitte anna mennä:Everytime I Die...no okei very dork juttu...kyl niitä naisii riittää, festareilla sitten etit uuden namiskuukkelin rinnalles (ja sen alle:))!!