jauhanta-threadi

Mut eikös se ois helpompi jos ei ajattelis et millanen se ihanne nainen/mies vois olla? mä en oo jostain syystä koskaan miettiny tollasta. Kun sit jos sitä alkaa suunnitteleen et sen pitäs olla sellanen ja sellanen, niin siinä käy niin että kun sellasta ei kuitenkaan löydä, niin siinä alkaa helposti sit miettimään sen naisen/miehen kohdalla et tää ja tää asia tossa vois olla paremmin.. Voi mennä sellaseksi oikean puolison ja sen ihanteen vertailuksi. ehkä..

No joo.. tajuskohan tosta kukaan mitään. tiedättekö muuten mitä? KESÄTYÖT ON PERSEESTÄ!!!! :( :mad:

Ei kerkee näkeen tyttöystävää ollenkaan kun päivät menee töissä ja illalla ei jää paljoa aikaa.. vittu ja palkkakin on niin perkeleen pieni. mut jostain on pakko saada rahaa..

blonde.gif

naisen ulkokuori :p :cool:

diablo.gif

naisen sisäkuori :eek:

Mulle tulee tasan 252,30 erkkiä kahdesta viikosta.. normaalisti päivä on 6 tuntia + 30 min ruokatunti, mut kun mä otin ens viikon perjantain vapaaks ku torstaina ja perjantai aamuna on vähä menoa niin nyt mun pitää tehdä vielä kaks pitkää päivää.. kaks oon jo tehny.. vittu että ottaa päähän mennä kahdeksaksi kesällä töihin..

Onko teillä jotain naisia vastaan kun tollasia pistätte? :D :lol: :lol: :lol:

Melko kieroutunut käsitys kauniimman sukupuolen edustajista.. ;)

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Oiskin ;) En mä tiä... jotai 250 € kaks viikkoo... Eikä sit saatana sanaaka mistää juppi palkoista mitä te saatte.... ;)
VOI VITTU! Jätkästähän tulee rikas! Mut sie kuitenki dokaat kaikki