jauhanta-threadi

Originally posted by Zyklon
Tää taitaa mennä liian vakavaksi tähän jauhanta-threadiin.. mut kun aiemmin oli puhetta noista naisystävistä, ja mä sanoin et mun tyttöystävä on just täydellinen jne.. niin nyt sit kävikin niin et se jätti mut vaikka mä luulin et meillä menee helvetin hyvin. ja mä kun olen vielä tällanen säälittävä idiootti, joka vielä haikailee sen perään vaikka oikeastaan toivoa ei enää ole kun sitä ei enää kiinnosta. Ja kun mä en edes osaa olla vihainen kun mä perkele rakastan sitä niin helvetisti..

ääh.. miksi helvetissä mä teille tästä itken. vittu nyt tuntuu et tää homma loppuu. ei yksinkertaisesti ole enää mitään annettavaa eikä mikään innosta..

noh.. saattepahan ainakin kunnon naurut kun luette tämän..

Mua ei ainakaan naurata yhtään... Tollaset on aina mielettömän kurjia juttuja.

Mä olen todella, todella pahoillani sun puolesta, oikeasti.

Kiitos tuesta..
Mut sori vaan Repi.. toi uuden naisen ettiminen ei tällä hetkellä tule kuuloonkaan. Mä en vaan usko sellaseen et heti hommaisin jonku korvikkeeksi.. enkä mä nyt halua ketään toista..

yritä pärjätä kumminki... mulla itelläki on ollu nyt vähä aikaa tommonen itsemurha fiilis, mut eri syystä... elämä on joskus helvettii... mut sille ei vaa voi mitään... pitää vaa yrittää kestää...

Mulla ei oo kertaakaan aiemmin ollu näin paska fiilis..
Kun mä tosiaan luulin et meillä menee hyvin ja oli hirveet suunnitelmat kesälle jne. mut sit menikin kaikki vituiks.

Ja anarkisti ihmetteli sillon aiemmin ku mä sanoin mun äitiä huoraksi, niin tossa tänään tuli taas esimerkki siitä miksi mä sitä sanon huoraksi.. se saatanan kusipää oli iloinen kun tyttöystävä jätti mut.. VITTU!!! SE VITUN HUORA ILOITSEE SIITÄ KUN MULLA MENEE ELÄMÄ PÄIN HELVETTIÄ!!! se sano et se on hyvä etten oo kenenkään kans ja jotain et mitä väliä sillä on vaikka se mut jättiki.. mä huomasin sen sen silmistä et se oikeasti oli siitä iloinen..

on tainnut sillä unohtua se millainen äidin pitäisi oikeasti olla..

Mutta toisaalta mulle ei merkitse paskaakaan se mitä toi huora (siis äiti) ajattelee.. tällä hetkellä mua ei just vois kiinnostaa paskaakaan mikään tollanen eikä oikeastaan mikään kun kaikki menee niin päin vittua..

Niin on.. se on saatanan ruumiillistuma.

Sillonkin ku meidän treenikämppä lähti niin se oli oikein tyytyväinen. kun jostain syystä se ei pidä mun kavereista. sillä on aina jotakin niitä vastaan vaikkei se olis edes nähny niitä.

En sit tiedä mikä siinä mun tyttöystävässä oli vikana tuon akan mielestä.. kun ei se ollut ku nähny sen pari kertaa ihan vilaukselta. mut kai se on ottanut tehtäväkseen tehdä mun elämä mahdollisimman vittumaiseksi.. Jotain se taas selitti et hyvä kun se jätti mut kun se on kuulemma niin nuori.. vittu se on mua kaks vuotta nuorempi eikä se kyl mun mielestä oo mitenkään paha asia..

Ei tässä nyt oikeen osaa sanoa miltä tuntuu.. vitutus ei ole oikea sana, koska sillon ku mua vituttaa niin mä haluan huudattaa The Crownin Deathrace Kingiä täysillä kun se on aika vihainen levy, mutta nyt sekään ei auta.. tää on jotain muuta. jotain vielä paskemman tuntosta..

Miksihän helvetissä mä tuun aina tänne märiseen tästä..?
Jotenkin tuntuu et pitäs saada puhua sille mun (ex-) tyttöystävälle mut mä en tiedä ollenkaan mitä mun pitäs sanoa..

äh.. unohtakaa..

Se on vain hyvä jos edes jonnekin purat noita pahoja tuntemuksiasi... Tulee varmaan ainakin hiukan helpompi olo kun ei tarvitse "kätkeä" niitä sisäänsäkään... On se hyvä kun jonnekin niitä purat... Jos et purkaisi se saattaisi johtaa johonkin aika vakavaan?! No toivotan hyviä jatkoja... Koita päästä yli... Äläkä tee mitään typerää!!!

Joo kiitos.. en mä mitään typerää tee (tai no.. mitään typerää sen lisäksi et mä edelleenkin jotenkin toivon et se juttu sen tyttöystävän kans onnistuis)..

Jos mä nyt tekisin sen kaikis typerimmän tempun, niin mähän pääsisin aivan liian helpolla. eikä sellanen onnistu koskaan..

Tässä on muuten hyvä osoitus siitä et millasta porukkaa metalli-ihmiset on.. kun jotkut on suunnilleen väittänyt et meillä ei ole minkäänlaisia tunteita eikä me kyetä rakastamaan ketään. Vittu jos mä oisin tällasta menny höpiseen jollekkin rappiporukalle niin turpaan ois tullu tai sit ne ois alkanu vittuileen..

Onneksi aina sentään on se metalli jäljellä..

Mulla oli Zyklon ihan sama juttu tasan vuosi sit. Meinaan päivälleen vuosi sitten. Meni lähes 2 vuoden juttu poikki, ja kyllä söi miestä.

Mutta kyllä se siitä sitten.... Isommat vitutukset katos jo kuukaudessa, ja sit pikkuhiljaa unohti koko lehmän.

Ja sit jälkeenpäin rupes vituttaa ku kuuli mitä se oli mun seläntakana tehny jo pari kuukautta ennenkö meni poikki.

Mä en o koskaa naista lyöny, ja tuskin lyönkä, mutta kyllä mieli teki... Sain pidettyä itteni kurissa ;)

Ei meillä mitään tollasia ongelmia ollu.. mä tiedän ettei se mua oo pettäny enkä mä oo sille mitenkään katkera tai vihainen.

Masentaa vaan kun se meni poikki kun tuntuu et vielä ois pitänyt yrittää ja tuntuu kans siltä ettei kunnolla keretty edes päästä alkuun.. mut se pisti poikki enkä mä voi sitä pakottaa mihinkään niin ei voi mitään..

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mulla oli Zyklon ihan sama juttu tasan vuosi sit. Meinaan päivälleen vuosi sitten. Meni lähes 2 vuoden juttu poikki, ja kyllä söi miestä.

Mutta kyllä se siitä sitten.... Isommat vitutukset katos jo kuukaudessa, ja sit pikkuhiljaa unohti koko lehmän.

Lehmän kanssa seurustelit? Etsä tiiä et eläimiin sekaantumine on oksettavaa?:D

Ootteko muuten huomannu, että täällä jauhanta-topikissa kaikki on hyvin..hmm..on-topikkia. Jos esim. Zyklon olis avannu uuden otsikon tuolle jutulleen, olis tullu yks sivullinen osanottoja Zyklonille ja loput ois ollut puhetta jostain öö..sienistä?