Joulu peruttu

Originally posted by Punapiraija
Mie en saa lahjojaaaaa! :waah: :waah: :waah:
Perkeleen hemmotellut penikat.:mad: Pieksää pitäs, jos ei muuten niin varulta. Ilkeyttä vaan tehdään ja silti lahjoja kerjätään. Toista se oli minun nuoruudessani...

Originally posted by Torgoth
Rahalliset avustukset ovat aina tervetulleita ja piristäviä.

:rolleyes: ... :p ... :lol:

Toki minullekin saa rahaa lähettää, jos taskujen pohjille on ylimääräisiä euroja.

Minä nyt en edes taida kehdata "pyytää" mitään, kun sain jo aika kalliita molarivarusteita. :rolleyes: No, ainakin saa sitten tavallista parempaa ruokaa aattona. :p

Originally posted by Hepatiitti
Ainiin perskutarallaa, käykää kaikki visiitillä miun "uusilla" sivuilla: http://hesmosworld.cjb.net. ja muistakee kirjottaa vieraskirjaan.

Lataaminen kesti "vaan" 10-minuuttia. Sivujes mukaan et tykkää mielipiteistä, tässä kumminkin:

Noi metatagit (webdesign, kotisivut, suunnittelu) oli varmaan aika läppää?
Flashin käyttö muutenki arveluttavaa (Yksi syy tuli jo).
Ja layout, järkyttävä.

Hyviä puolia on että toimii sentään kaikilla resoilla.

Ja tonttuaihetta sivuten loistava biisi myös Impaled Nazarene: I am the killer of trolls... Vittukö siinä on mainio intro.

laallaalaalaa.
lallallaalaaalaa.
laallallaallaalaa.
PERKELEEN TONTUT :mad: :mad: :mad: :mad:
(Ja konepistoolin ääniä tähän)

:lol: :lol: :lol:

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Lataaminen kesti "vaan" 10-minuuttia. Sivujes mukaan et tykkää mielipiteistä, tässä kumminkin:

Noi metatagit (webdesign, kotisivut, suunnittelu) oli varmaan aika läppää?
Flashin käyttö muutenki arveluttavaa (Yksi syy tuli jo).
Ja layout, järkyttävä.

Hyviä puolia on että toimii sentään kaikilla resoilla.
Hanki nopiampi modeemi. Sivujen metatagit on vuodelta miekka ja savukone, webdesign-jutska koski sitä ku joskus oon tehnyt joillekin tahoille weppisivuja. Itse vihaan flässiä. Siksi juuri tein sivuni sillä. Loogista. Mikäs vittu leiautissa mättää?

No joo, kiitokset kritiikistä.

Hanki nopiampi modeemi. Sivujen metatagit on vuodelta miekka ja savukone, webdesign-jutska koski sitä ku joskus oon tehnyt joillekin tahoille weppisivuja. Itse vihaan flässiä. Siksi juuri tein sivuni sillä. Loogista. Mikäs vittu leiautissa mättää?

No joo, kiitokset kritiikistä.

Sivuja tehdessä ei mitenkään voi olettaa, että kaikilla vierailijoilla olisi ADSL, tai edes ISDN.

Layout muuten OK, mutta fontit, ja niitten koko oli persuuksista. Se jo riittää tekeen niistä järkyt.