Perkeleen hemmotellut penikat. Pieksää pitäs, jos ei muuten niin varulta. Ilkeyttä vaan tehdään ja silti lahjoja kerjätään. Toista se oli minun nuoruudessani...Originally posted by Punapiraija
Mie en saa lahjojaaaaa!
Ole sinä vanhus hiljaa...Originally posted by Torgoth
Perkeleen hemmotellut penikat. Pieksää pitäs, jos ei muuten niin varulta. Ilkeyttä vaan tehdään ja silti lahjoja kerjätään. Toista se oli minun nuoruudessani...
Meitille luvattiin just Jacksonin Rhoads-59-kitara!Originally posted by Torgoth
Perkeleen hemmotellut penikat. Pieksää pitäs, jos ei muuten niin varulta. Ilkeyttä vaan tehdään ja silti lahjoja kerjätään. Toista se oli minun nuoruudessani...
Originally posted by Torgoth
Rahalliset avustukset ovat aina tervetulleita ja piristäviä.
Originally posted by Torgoth
Loistava joulubiisi:
Monty Python - Ho Ho Fucking Ho
Löytyy ainakin Kazaalla, ehdottomasti imuttamisen arvoinen.
Originally posted by Hepatiitti
Ainiin perskutarallaa, käykää kaikki visiitillä miun "uusilla" sivuilla: http://hesmosworld.cjb.net. ja muistakee kirjottaa vieraskirjaan.
Ja tonttuaihetta sivuten loistava biisi myös Impaled Nazarene: I am the killer of trolls... Vittukö siinä on mainio intro.
Hanki nopiampi modeemi. Sivujen metatagit on vuodelta miekka ja savukone, webdesign-jutska koski sitä ku joskus oon tehnyt joillekin tahoille weppisivuja. Itse vihaan flässiä. Siksi juuri tein sivuni sillä. Loogista. Mikäs vittu leiautissa mättää?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Lataaminen kesti "vaan" 10-minuuttia. Sivujes mukaan et tykkää mielipiteistä, tässä kumminkin:
Noi metatagit (webdesign, kotisivut, suunnittelu) oli varmaan aika läppää?
Flashin käyttö muutenki arveluttavaa (Yksi syy tuli jo).
Ja layout, järkyttävä.
Hyviä puolia on että toimii sentään kaikilla resoilla.
Älä puhu paskaa. Tämä on asiafoorumi.Originally posted by Hatebreeder86
hepa: iha ok sivut.
Hanki nopiampi modeemi. Sivujen metatagit on vuodelta miekka ja savukone, webdesign-jutska koski sitä ku joskus oon tehnyt joillekin tahoille weppisivuja. Itse vihaan flässiä. Siksi juuri tein sivuni sillä. Loogista. Mikäs vittu leiautissa mättää?
No joo, kiitokset kritiikistä.