Probably four albums in a year!!svältvinter said:Yeah, Congratulation mr.V! So will u still accept to do some long, like twentyshowstour even throw what the interview said? your beard have even become more majestic then before, and how about the hair, how did u mention to get it majestic? And aren´t u releasing 4albums next year, or do the havayoth piece not have any recordlabel? . (acording to the homepage it should have been out last year "Havayoth is currently working on material for the upcoming album that will be released during 2002. A possible title is "A Journey Called Dreams".")
mmm. don´t you just love it when you're favorite artists are that prolific?!:Spin:Vintersorg said:Probably four albums in a year!!
mr V
Han/Hon kommer nog växa upp till en liten astrofysiolog tror ni inte det??Nordabrand said:Grattis till faderskapet Andreas, får jag fråga nu då...när du uppfostrar din förstfödde, kommer du ta med denne på fiskning? Jakt? Natur-vandringar o.s.v...alltså, jag undrar om din musik/tro/intresse kommer att återspeglas på ditt barn...inget illa menat, jag bara undrar , kanske kommer du låta ditt barn göra precis som det vill vilket inte är fel heller, just asking.
Åter igen, massor av gratulationer till faderskapet, må framtiden vara dig konsternerande sensationell.
Mvh,
Kristoffer, aka Nordabrand
Nordabrand said:Grattis till faderskapet Andreas, får jag fråga nu då...när du uppfostrar din förstfödde, kommer du ta med denne på fiskning? Jakt? Natur-vandringar o.s.v...alltså, jag undrar om din musik/tro/intresse kommer att återspeglas på ditt barn...inget illa menat, jag bara undrar , kanske kommer du låta ditt barn göra precis som det vill vilket inte är fel heller, just asking.
Åter igen, massor av gratulationer till faderskapet, må framtiden vara dig konsternerande sensationell.
Mvh,
Kristoffer, aka Nordabrand
Bra.Vintersorg said:Självklart så kommer jag inte att försöka medvetet styra eller påverka, alla männsikor måste få finna sina egna stigar. men jag kommer ju att försöka vara ett gott människoexempel som förebild.
mr V