just small thing for the swedish speakers here

Wehe, Grattis till det kommande barnet mr V!! :D
Du kommer verkligen ha mycket att göra framöver, hehe...
 
Yeah, Congratulation mr.V! So will u still accept to do some long, like twentyshowstour even throw what the interview said? your beard have even become more majestic then before, and how about the hair, how did u mention to get it majestic? And aren´t u releasing 4albums next year, or do the havayoth piece not have any recordlabel? . (acording to the homepage it should have been out last year "Havayoth is currently working on material for the upcoming album that will be released during 2002. A possible title is "A Journey Called Dreams".")
 
svältvinter said:
Yeah, Congratulation mr.V! So will u still accept to do some long, like twentyshowstour even throw what the interview said? your beard have even become more majestic then before, and how about the hair, how did u mention to get it majestic? And aren´t u releasing 4albums next year, or do the havayoth piece not have any recordlabel? . (acording to the homepage it should have been out last year "Havayoth is currently working on material for the upcoming album that will be released during 2002. A possible title is "A Journey Called Dreams".")
Probably four albums in a year!!

mr V
 
Let's all rep Mr. V!
 
  • Like
Reactions: TB666
Vintersorg said:
Probably four albums in a year!!

mr V
mmm. don´t you just love it when you're favorite artists are that prolific?!:cool::Spin:

with this lyric by the supertruemetal german band Majesty I bring you luck (if it´s a boy):



Son Of Metal

The strengh of the wind and the power of the night.
They are always in me, they'll always guide.
Might of steel, is what I feel.
I am a rebel, my feelings are real.

The power of Metal is my pride.

Yes I am the chosen one.
(I'm almighty and I'm so strong)
I am a Metal-son.
By the wind, the moon, the stars and the sun
(All my brothers sing this song)
I am a Metal-son

Magic and fire are taking me higher,
as high as the mountains which I admire.
Some people always cry, I know they will die.
But I'll life forever cause Metal is on my side.
 
Grattis till faderskapet Andreas, får jag fråga nu då...när du uppfostrar din förstfödde, kommer du ta med denne på fiskning? Jakt? Natur-vandringar o.s.v...alltså, jag undrar om din musik/tro/intresse kommer att återspeglas på ditt barn...inget illa menat, jag bara undrar :), kanske kommer du låta ditt barn göra precis som det vill vilket inte är fel heller, just asking.

Åter igen, massor av gratulationer till faderskapet, må framtiden vara dig konsternerande sensationell.

Mvh,

Kristoffer, aka Nordabrand
 
Nordabrand said:
Grattis till faderskapet Andreas, får jag fråga nu då...när du uppfostrar din förstfödde, kommer du ta med denne på fiskning? Jakt? Natur-vandringar o.s.v...alltså, jag undrar om din musik/tro/intresse kommer att återspeglas på ditt barn...inget illa menat, jag bara undrar :), kanske kommer du låta ditt barn göra precis som det vill vilket inte är fel heller, just asking.

Åter igen, massor av gratulationer till faderskapet, må framtiden vara dig konsternerande sensationell.

Mvh,

Kristoffer, aka Nordabrand
Han/Hon kommer nog växa upp till en liten astrofysiolog tror ni inte det??
 
Nordabrand said:
Grattis till faderskapet Andreas, får jag fråga nu då...när du uppfostrar din förstfödde, kommer du ta med denne på fiskning? Jakt? Natur-vandringar o.s.v...alltså, jag undrar om din musik/tro/intresse kommer att återspeglas på ditt barn...inget illa menat, jag bara undrar :), kanske kommer du låta ditt barn göra precis som det vill vilket inte är fel heller, just asking.

Åter igen, massor av gratulationer till faderskapet, må framtiden vara dig konsternerande sensationell.

Mvh,

Kristoffer, aka Nordabrand

Självklart så kommer jag inte att försöka medvetet styra eller påverka, alla männsikor måste få finna sina egna stigar. men jag kommer ju att försöka vara ett gott människoexempel som förebild.

mr V
 
Vintersorg said:
Självklart så kommer jag inte att försöka medvetet styra eller påverka, alla männsikor måste få finna sina egna stigar. men jag kommer ju att försöka vara ett gott människoexempel som förebild.

mr V
Bra.
Du kommer nog att bli en bra pappa.