New Anthrax fan!

MrMajs

Kung
Nov 21, 2002
326
0
16
38
Gothenburg
www.beastunleashed.tk
Some months ago I asked this board for a good Anthrax to buy, so a week ago I I went to the record store and bought Among The Living and Fistful of Metal.
Man, these records blew me away, especially Among The Living! So fucking old school, I thought I was in heaven (hell?) while I listened to it first time, totally sweet!
So which records should I buy next?
 
We've Come For You All is totally awesome, but if you love old school as much as you seem to the Spreading the Disease should be your next purchase.
 
Hej alla svennar och finnar!

Var det någon annan som kollade på SVT2:s musikbyråns thrash metall special?
Intervjuer med bland andra.
Charlie, Scott från anthrax, Igor cavallera från sepultura, Lemmy, Mille petrozza från kreator, James hetfield + många fler.
Ett mycket välgjort program, tyckte jag. En repris på kommer någongång under helgen.

Nu skall jag fara till estland.

Ajöken
 
Moshkinstein, jag tyckte blackmetalprogrammet var bättre... som vanligt stavade dom "thrash" "trash"... jävla knarkartattare! Det kändes mer som ett hopklippt collage av misslyckade intervjuer, men det var gött att få se en video med Forbidden! Dom kunde haft med lite svensk 90-talsthrash... som sagt... dåligt svensk jävla TV! No, Í don´t fucking feel like translating this!