Nosturin keikat

Something Wild said:
no, kyllä niitä Suomen keikkoja vielä tulee! ;)

jep,ruisrockissa moshasin niskat paskaksi bodomin keikalla, oli kyllä kokemus ja oli tuolla "pikku" vesisadekin joka vähän hiljensi tahtia :p.

juoppo said:
jep,ruisrockissa moshasin niskat paskaksi bodomin keikalla, oli kyllä kokemus ja oli tuolla "pikku" vesisadekin joka vähän hiljensi tahtia :p.

no, eipä pieni vesisade mitään :D Ite tuli COB nähtyä Rockperryssä. Mahtavaa ku pojat tuli ihan tänne Vaasaanki! \m/

*hmph* kummallekaan keikalle menossa, kun jossain sumussa elän... unohtui lippujen myyntipäivä täysin! No, Tuskassa tuli nähtyä, olisi vain ollut kiva nähdä uudestaan... (ja siis jos on ylimääräisiä lippuja niin ottaja on tässä=))

Todellakin menossa! tulee muuten eka kerta nähtyy bodomi livenä. En jaksa odottaa:headbang:

Perjantain bonus-keikalle kerkesin lipun saada. Tuskin se setti lauantaina kauheasti eroaa, en ainaskaan usko että näin olisi. Ja kun tupa on täynnä, on saunafiilis taattu :)

Ei sielä kukaan mitään pittejä pistä, se on taas minä yksin sielä tekemässä niitä ja kuulemassa lapsien valitusta ku ei moshpitistä ymmärrä..

stoned&drunk said:
Ei sielä kukaan mitään pittejä pistä, se on taas minä yksin sielä tekemässä niitä ja kuulemassa lapsien valitusta ku ei moshpitistä ymmärrä..

Juu, semmost se on.

Moneltas porukka on menossa paikalle. Soitto alkaa Nosturin sivujen mukaan 23.15 ja ovet aukee 21.00? Moneltakohan lopettavat soiton? Pitäs ehtii dösään, vika lähtee kahelta.

SymbolicChaos said:
Juu, semmost se on.

Moneltas porukka on menossa paikalle. Soitto alkaa Nosturin sivujen mukaan 23.15 ja ovet aukee 21.00? Moneltakohan lopettavat soiton? Pitäs ehtii dösään, vika lähtee kahelta.

Mä oon itekki miettiny miten aikasin menis sinne...mä oon tulossa yksin nii ei siellä ulkona oo kiva yksin odotella..mut eturivi on ainaki kiikarissa et ei sinne mitään puolta tuntia ennen oikeen voi ilmestyä. Toivottavasti mua ei vaan murskata sinne :p Noh, useimmiten meistä neitokaisita pidetään eturivissä erittäin hyvää huolta :D Otan varmaan taxin sit ku pitäis hotelliin päin ruveta hakeutumaan et se ei oo mulle mikään ongelma.

Mäkin oon miettiny tota. Taidan tulla melko aikasin kun ensin pitää sompailla sinne koko helvetin Nosturiin, en oo aikasemmin käyny siellä.:D Toivottavasti porukka on mukavaa ja päissään niin ei tarttis ihan yksin olla siellä. Kavereita ei nimittäin ole tulossa.

Red Light said:
Mäkin oon miettiny tota. Taidan tulla melko aikasin kun ensin pitää sompailla sinne koko helvetin Nosturiin, en oo aikasemmin käyny siellä.:D Toivottavasti porukka on mukavaa ja päissään niin ei tarttis ihan yksin olla siellä. Kavereita ei nimittäin ole tulossa.

Allright! No, jos näet tän näköstä tyyppiä ulkona odottelemassa nii tuu ihmeessä moikkaamaan!

http://www.imagestation.com/picture/sraid188/p8bb302d9870603ed16fa1c94e35f8a46/f212bd1f.jpg

mullakaan ei ole kavereita tulossa keikalle nii olis ihan kiva saada jotain juttuseuraa odotellessa :)

Itekki menos kattoo ekaakertaa bodomii livenä lauantaina... oisko kellään mitään tietoo voisko jostain saada muuten lippuja frendille?

SymbolicChaos said:
Juu, semmost se on.

Tota olin ite eilen perjantain keikalla ja oli kyllä mahtava fiilis vaikka olikin taas nosturin tavan mukaan aivan H******* kuuma.. niin mutta siis asiaan, eilen keikka loppui noin varttia vaille yks (00.45) ja sit kesti puolisen tuntia päästä ulos sieltä. eli kyll sä symbholic siihen vikaan dösään ehit