Something Wild said:no, kyllä niitä Suomen keikkoja vielä tulee!
juoppo said:jep,ruisrockissa moshasin niskat paskaksi bodomin keikalla, oli kyllä kokemus ja oli tuolla "pikku" vesisadekin joka vähän hiljensi tahtia .
Red Light said:Lauantain keikalle myöskin menossa. Onkohan taas loistavia välispiikkejä.. "Tuska lyö tulta.."
ok3 said:Todellakin menossa! tulee muuten eka kerta nähtyy bodomi livenä. En jaksa odottaa
stoned&drunk said:Ei sielä kukaan mitään pittejä pistä, se on taas minä yksin sielä tekemässä niitä ja kuulemassa lapsien valitusta ku ei moshpitistä ymmärrä..
SymbolicChaos said:Juu, semmost se on.
Moneltas porukka on menossa paikalle. Soitto alkaa Nosturin sivujen mukaan 23.15 ja ovet aukee 21.00? Moneltakohan lopettavat soiton? Pitäs ehtii dösään, vika lähtee kahelta.
Red Light said:Mäkin oon miettiny tota. Taidan tulla melko aikasin kun ensin pitää sompailla sinne koko helvetin Nosturiin, en oo aikasemmin käyny siellä. Toivottavasti porukka on mukavaa ja päissään niin ei tarttis ihan yksin olla siellä. Kavereita ei nimittäin ole tulossa.
Tota olin ite eilen perjantain keikalla ja oli kyllä mahtava fiilis vaikka olikin taas nosturin tavan mukaan aivan H******* kuuma.. niin mutta siis asiaan, eilen keikka loppui noin varttia vaille yks (00.45) ja sit kesti puolisen tuntia päästä ulos sieltä. eli kyll sä symbholic siihen vikaan dösään ehitSymbolicChaos said:Juu, semmost se on.
Moneltas porukka on menossa paikalle. Soitto alkaa Nosturin sivujen mukaan 23.15 ja ovet aukee 21.00? Moneltakohan lopettavat soiton? Pitäs ehtii dösään, vika lähtee kahelta.