Blackhammer said:Itekki menos kattoo ekaakertaa bodomii livenä lauantaina... oisko kellään mitään tietoo voisko jostain saada muuten lippuja frendille?
Sinäkö se olit toisen olkapäillä, joka ennen bändin aloitusta yritti innostaa yleisöä huutamalla: "Laiho on Jumala!" Ei helvetissä. Laiho on Saatana!Laiho On Jumala said:Jep... Olin mäkin siel keikal... Oli ihan vitun kova keikka...
Red Light said:Kyllä oli lauantainkin keikka niin kova ettei mitään rajaa. Sain varmaan kunnon lihasvamman oikeaan käteen kun huidoin siellä parvella. "Nisse on kännissä, nyt se ei kyllä aja mihinkään!" Ja ne soitti sen Lake Bodomin mitä mä siellä jonossa värjötellessä toivoin!
@Something wild: tulin vasta kymmentä vaille kahdeksan ja jouduin jonon jälkipuoliskolle niin en tunnistanu sua siitä väkijoukosta. Harmi, seura olis ollu kivaa.
Red Light said:Voi ei... Oli varmasti kamalaa, mä kattelin kyllä kun ne turvamiehet välillä ravas siellä eestakas mutta en nähnyt sitä koko episodia. Tosiaan harmi ettei tavattu, olis ehkä ollut sullakin siedettävämpää ja mä olisin voinu tulla sinne läimimään tyyppejä. No sentään sait lyödä kättä Alexin ja Jaskan kanssa, mulla ei ollu siihen mitään mahkuja.
skebaa said:Vittu ihan kipeä keikka lauantaina...Oisko jollain varmuutta settilistasta?
Red Light said:@Something Wild: Mä olin siellä vas. puolella parvella ihan siinä lavan edessä, ihan mukavat oli näkymät. Joo asun Hesassa ja tarkotus olis Tavastialle tulla. Täytyy sillon yrittää uudestaan.