Nosturin keikat

Se perjantain keikka kuvattiin ja näytetään telkassa. Ja siinä on sitten joku haastattelu mukana.:) Hui, en tajunnut ollenkaan että ne Tavastian liput on jo myynnissä! Kävin äsken äkkiä varaamassa.:D

@Something wild: seistiin sun takana jonossa, 3 heppua... ite selvittiin keikasta vaikka se pyörätuoli jäi kyllä aika pahasti jalkoihin (pari kertaa melkeen itekkin kompuroin sen kanssa)... Tosiaan sen pyörätuoli likan ei olis kannattanu tulla eturiviin! varmasti olisi päässyt sinne ylätasanteelle ihan siihen etunurkkaan jos olisi kysynyt järkkäreiltä, vaikka ei olisi ikä riittänytkään... Se ja sen kaveri nostettiin myös aika ripeästi turvaan eturivistä... Todellakin harmi miten kävi... :erk:

Mut pojat veti ihan hullun hyvän keikan!!! suurella todennäköisyydellä Kuopion keikalle suuntaudutaan seuraavaksi :headbang:

Division 89 said:
@Something wild: seistiin sun takana jonossa, 3 heppua... ite selvittiin keikasta vaikka se pyörätuoli jäi kyllä aika pahasti jalkoihin (pari kertaa melkeen itekkin kompuroin sen kanssa)... Tosiaan sen pyörätuoli likan ei olis kannattanu tulla eturiviin! varmasti olisi päässyt sinne ylätasanteelle ihan siihen etunurkkaan jos olisi kysynyt järkkäreiltä, vaikka ei olisi ikä riittänytkään... Se ja sen kaveri nostettiin myös aika ripeästi turvaan eturivistä... Todellakin harmi miten kävi... :erk:

Mut pojat veti ihan hullun hyvän keikan!!! suurella todennäköisyydellä Kuopion keikalle suuntaudutaan seuraavaksi :headbang:

Aijaa! Joo mä muistan teidät :D Olis se varmaan ylätasanteelle päässy, kai se ei ite ymmärtäny minkälaisen tilanteen se muille aiheutti siellä lattialla... Noh, onneks kenenkään ei käyny sen pahemmin. Omatki jalat on muuttumassa pikku hiljaa tavallisen värisiks...vaikka sininen on mustan lisäks mun lempiväri, ja molempia sieltä löytyy, nii ihan suosiolla kattelen ku ne häviää :lol:

käväsin tänään varaamassa lipun Tampereen keikalle! :D On ainaki vähän lähempänä tätä Waasaa...mut olis sinne Tavastialle ollu vitun hieno päästä. Nojoo.

Something Wild: luulen että mäkin näin sut..tai sitten se oli joku muu, joka nostettiin pois. Siinä oli se pyörätuoli ihan mun lähettyvillä luullakseni. Olin siinä eturivissä, mut ajauduin kyllä jonnekin kauemmas kun paine kävi liian kovaksi..
Onneks on muuten festareille keksitty laittaa niitä pyörätuolikorokkeita sinne vähän kauemmas ettei käy tommosia siellä yleisön seassa. Mut tollasilla sisäkeikoilla onkin vähän hankalampi tilanne..En kyllä ihan ekaks menis pyörätuolin kanssa melkein eturiviin :/

@Something wild: ai sä oot vaasasta :D me ollaan täältä jurvasta, 50km vaasasta sisämaahan... :headbang:

EDIT* tietääkös kukaan mistä löytyy Kuopion keikalle lippuja?? lippupelvelusta löytyy pakkahuoneelle ja tiketistä tavastialle, vai olikohan toisinpäin :D

mulla musta "siili" :D taistelin sun kans hetken siinä mutta kyllästyin sit ja "jättäydyin" taaemmas...

Division 89 said:
@blood stained: ookkos sä se "melkein kaljupää" :D

hahhahahaa..voi elämä...en mä siellä kenenkään kanssa taistellu :p
tota, mä olen ihan naispuolinen henkilö!
(ja hiukset on päässä(pitkät punaset)!!)
heheee...
:Spin:

Ai no sitte on väärä henkilö... :D

Olikkos sä sen pyörätuoli-ihmisen kanssa sielä? siinä bodomia odotellessa nojasit siihen tuoliin?

Division 89 said:
Ai no sitte on väärä henkilö... :D

Olikkos sä sen pyörätuoli-ihmisen kanssa sielä? siinä bodomia odotellessa nojasit siihen tuoliin?

en, mut jossain vaihees (ehkä puolen välin jälkeen) seisoin ihan sen pyörätuoli muijan takana kaverin kanssa (vaaleat hiukset ja herzeleid paita)

Ihan varmaksi en tiedä mutta taisin olla siinä teidän vieressä jossain välissä...
(mustat lyhyet hiukset ja HCDR paita)

Division 89 said:
Ihan varmaksi en tiedä mutta taisin olla siinä teidän vieressä jossain välissä...
(mustat lyhyet hiukset ja HCDR paita)

sori..ei nyt tuu mieleen,damn:confused:
mutta toisiamme lähellä oltiin:headbang:

Niinpä. Mutta oot kyllä Wiseguy oikeessa... Vittu, mun kaverin kaveri oli siellä keikalla, sai parit pullot ja Jaskan toisen kapulan. Ja Laiho kysy sitä kuviinki vielä perkele. Ei helvetti ku jätkä oli onnekas..

Laiho On Jumala said:
Niinpä. Mutta oot kyllä Wiseguy oikeessa... Vittu, mun kaverin kaveri oli siellä keikalla, sai parit pullot ja Jaskan toisen kapulan. Ja Laiho kysy sitä kuviinki vielä perkele. Ei helvetti ku jätkä oli onnekas..

...no vähän joo! o_O mihin kuviin se sitä kysy?

En tiedä, onko jossakin muualla jo tiedotettu, mutta YleX:n sivujen mukaan kooste Nosturin keikalta tulee ulos keskiviikkona 28.12. klo 18.03 alkaen (YleX Livefestivaali: Raskaasti keskellä viikkoa). Näin siis raadion puolella. Onko kellään tietoa, milloin televiissiosta nähdään sama?