Official chatting thread in finnish!

Juu, itselleni kävi joskus nuorempana (14) tuollain. Nyt vaan vatsa vispaa ihan helvetinmoista ympyrää...
 
Mä taisin hikoilla viime yönä ne viinahuurut pois elimistöstä. Heräsin keskellä yötä ja koko yläkroppa oli aivan märkä hiestä. Sweet & sexy.

Tänään on ihan surrealistinen olo.

Toni, pystyisköhän ihmisiäkin triggeröimään? Kävis kerran viikossa töissä ja triggeri hoitais loppuviikon...? :p

BWAHAH! :devil:
 
Huomenta...

.. no olikos hyvät pippalot?

Täytyy sanoa että harmittaa etten päässyt, meni pitkälle sunnuntaihin siellä hesassa. Käteen jäi lähinnä palanut otsa ja päälaki. Merellä tuppaa paistamaan :-( Työpäivä on alkanut varsin tuskallisissa merkeissä...
 
Oli hyvät iltamat, juurikin semmoista meininkiä mitä olin kaivannut. Pääsi pois näistä tutuista kuvioista vähän tuulettumaan.
 
Niin, ja toni juoksi puskaan ja teloi itsensä. Se ja känni, mitä muuta voi toivoa... :D
 
@nevershine: oliko se Diabolical Masqueraden biisi, jota metsästit, tuo numero 13 ("The Remains of Galactic Expulsions")? Tommonen parin sekunnin syntsapätkä ja vähän kuoroa?
 
Kiitos vaan kovasti kun sitäkin bändiä soititte minulle: Nyt on pankkitili tyhjä kun piti käydä ostamassa se ja Deathin dvd... :)
 
Originally posted by Hearse
Se oli puu...

Toni: Juoksenko tohon puuhun?
Minä: Et.
Toni *juoksee....kaatuu äkisti näkyvistä*
Minä: *menen katsomaan... puun takana puoli metriä korkea betoni kaivo*

lopun arvaattekin... :lol:
Uuuuaaaaa :lol: Ei saa....