Official chatting thread in finnish!

Dethroned

...and even death may die
Feb 18, 2002
2,726
6
38
40
Pori (Finlandia)
www.gangstaniemi.net
Älkää lyökö :) ajattelin väsästä tälläisen, kun finskejä on niin paljon liikenteessä UM: ssä.

Paras keskustelun aloitus on tietysti sää! Täällä Porissa vettä tulee kaatamalla... Oli oikein virkistävää pyöräillä 10 km vesisateessa :p

Mistä tämä hullu kansa saa kaiken voimansa? Sitä jäämme ihmettelemään...


@Dreamwatch: BTW, is this ok? I don't see any problem... :p
 
No voi sentään, pitää minun tulla pelastamaan taas yksi hädästä :p Itse asiassa täällä on jo yksi Suomi-threadi, "Testing, testing.." -nimellä, mutta sitä en hirveästi suosittelisi käytettäväksi...:oops: Eräät eivät osanneet käyttää PM:ää aikanaan :rolleyes: Mutta joo, kaipa siellä voi omiaan pöristä, tosin tämäkin käy, kunhan vain muutkin hoksaavat.

Ja minä en lyö, minä läpsin :p
 
Yeah, I know... I'm just buggin you cause you're buggin us....

Are you just making up jibberish, or are you replying to our pig latin in finnish?

That would be really confusing I would imagine...

:lol:

Okay, I'll leave you people alone! :D
 
Originally posted by Dethroned
Paras keskustelun aloitus on tietysti sää! Täällä Porissa vettä tulee kaatamalla... Oli oikein virkistävää pyöräillä 10 km vesisateessa :p

Mitäpä tuosta hirveästi puhumaan, täällä Helsingissä putoilee jo keltaisia lehtiä puista.. :)
Oli ihan kiva kesä, juu.

Mistä tämä hullu kansa saa kaiken voimansa?

Eikös se siitä ruisleivästä..? :D
 
Ainakin sen mainoksen mukaan...

Ihan hyvä tämmöinen korvaava topic, kun se Testing, Testing tuntuu kääntyneen englanninkieliseksi...
 
Täällä on tyypillinen Salo-ilma; sataa vettä kaatamalla, aurinko paistaa, tihkuttaa, aurinko paistaa, sataa vettä kaatamalla, sataa vettä kaatamalla auringon paistaessa, ja nyt näyttää taivas olevan aivan synkkä ja sataa.

Seuraava aihe :p
 
Nythän voidaan puhua esimerkiksi Zeanran koulunkäynnistä... :p

Koskas loppuu kesäloma?
 
Ääääääääääääääääääääääääääää..........älkää nyt viitsikö :(

Hmm...itse asiassa en tiedä milloin kouluni alkaa...:p mutta sen tiedän, että ruotsin kirjalliset ovat synttäripäivänäni :mad:
 
Mitenkäs Lassi sun koulunkäyntis? :D Milloin alkaa, vai alkaako, ja mikä fysiikan osa-alue on ensimmäisenä vuorossa?

Nimim. kateellinen, laiska paska
 
Enpä tiedä, että kannattaako kateellinen olla, mutta niin...

Tulivat tuossa läsnäoloilmoittautumispaperit joissa luki, että koulu alkaa elokuun viimeisellä viikolla. Helkkari! Alkuperäinen linjani oli Teknillinen Fysiikka, mutta nyt se on sitten sisällytetty Sähkötekniikkaan. Eihän siinä muuten mitään, mutta tuntuu vähän oudolta, kun sähkötekniikan linja oli siellä peräpäässä kiinnostuslistaani. Puolitoista kuukautta pitäisi tätä sivaria jaksaa vielä koulun alkamisen jälkeen. Lomia on jäljellä noin 10 HL:ää ja 10 KL:ää. Ottaa vaan vähän koville kun ei saanut pitää kesälomaa ollenkaan.

Eihän sullakaan sitä sivaria kovin paljoa ole jäljellä? lukioon? :p :lol:
 
Originally posted by Downfall
Mitäs aiot kirjoittaa ja koska? *ojentaa mikrofonia eteenpäin*
Tunge se kapula nyt jonnekin muualle...:(

Ruotsi ja englanti pitäisi nyt syksyllä kirjoittaa, vähän alkaa epäilyttämään, että meneekö läpi...