Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Orchid
edit: muuten, ihan vaan mielenkiinnosta, mitä sun toimenkuvaan kuuluu? Näyttää toi Lontoo taipuvan.

no kesäduuni tämä vaan on, mutta duunailen tässä suuryritykselle X tietokantaa teknisten dokumenttien säilytystä varten.. ja kun se on valmis, pääsen vielä (hip hei) siirtämään vanhoja dokkareita omaan tekeleeseeni... taisin jo tästä vähän poratakin.

hupaisaa periaatteessa mutta työkalut perseestä.

mitäs itse varsinaisesti teet?
 
no itse asiassa.. kyllä! aina porukasta joku pelle löytyy joka ottaa asiakseen viihdyttää muita kunnon kännitempauksella :) itse en ole enää moista harrastanut, johtuneeko siitä että alan olla wanha gubbe..

mutta happy happy joy joy, kello on puoli viisi ja se meinaa sitä että tämä jätkä häipyy :)))
 
Originally posted by Ziller
ja kun se on valmis, pääsen vielä (hip hei) siirtämään vanhoja dokkareita omaan tekeleeseeni...

:eek: :lol:
No, ainakin motivoi tekemään hyvää jälkeä, ettei sitten itse tarvitse kiroilla sen kanssa. :)


mitäs itse varsinaisesti teet?

Virastomestarin hommia, eli virallisesti sanottuna hoidan sisäisen postin kulun ja kaikkea pientä hommaa (jota isopalkkaiset rumat sihteerit eivät osaa tehdä, esim. lisätä nitojaan niittejä tai vaihtaa lamppua...), kopiointeja yms. plus kulunvalvontaa ja opastusta tässä pääovella.

Todellisuudessa jaan postin kerran-pari päivässä kerroksiin, istun lopun päivää UM: ssä juoden kahvia ja käyden röökillä, välillä vittuilen koulutusvieraille kun eivät osaa tuota toimistokäyttäytymistä oikein hallitse. :) (ne kävelee virastoon sisään kuin latoon ja menee nykimään ovia, eikä niille tule mieleenkään tulla tähän opastusluukulle ilmoittautumaan, vaikka täältä huudellaan päivää)
 
Pitääpi tämä threadi pelastaa ennen kuin se vallan unohtuu :p Kyllä lukio on mukava paikka... 2 viikkoa vielä ja pääsee katselemaan uusia junioreita :devil: Siis hyvässä mielessä, ei mitenkään pervossa mielentilassa... :rolleyes:
 
Originally posted by Orchid
Todellisuudessa jaan postin kerran-pari päivässä kerroksiin, istun lopun päivää UM: ssä juoden kahvia ja käyden röökillä, välillä vittuilen koulutusvieraille kun eivät osaa tuota toimistokäyttäytymistä oikein hallitse. :)

varmaan saa todella tuntemaan itsensä tarpeelliseksi... :p mutta kyllähän sitä nyt ennemmin vaikka seisoo päällään kun on viikkotolkulla tekemättä yhtään mitään.
 
no ooon... mutta jos ei käy duunissa, ei ole rahnaa ja siitä seuraa ettei pian ole opiskelijakämppää eikä sitten myöskään netskua. eikä tietysti myöskään duuninetskua. kotikotona vanhusten nurkissa ei ole toivoakaan juuri koneelle päästä kun nwn-manian kourissa sätkivä pikkuveli työstää menemään aamusta iltaan... sitäpaitsi puolimegainen ADSL ei paljolta tunnu tämän satamegaisen eetterin jälkeen ;-)

lähinnä tietysti tällä "millään" tarkoitin esim terassilla istumista, huvipuistossa kieppumista, metsässä ravaamista, laskuvarjohyppyä, festareita, leffoja, levyjä yms yms yms

josta tulikin mieleeni (enkä jaksa dt-foorumia nyt selata): onkos kukaan muu kuullut tuota Damage Donea? mitäs piditte?
 
On kuultu, se on loistava. :)
En ole mikään levyjen arvostelija, joten en nyt rupea sitä tarkemmin ruotimaan, kun en sitä objektiivisesti voisi tehdä kuitenkaan. Puhtaita lauluosuuksia jäin kyllä kaipaamaan, mutta sille nyt ei mahda mitään, kyllähän se rokkaa ilmankin.

Rumpalikin on päässyt eroon siitä Gallery-eran helvetin ärsyttävästä skank-beatista. ;) Tällä levyllä sitä käytetään kohdissa joihin se oikeasti sopii.
 
oeln samaa mieltä, hyvää settiä tuo albumi. joskin meinasin pudota tuolilta jo ekan biisin ekassa kunnon mättökohdassa.. "mitä perkelettä, eikös tässä kohden pitänyt tulla listahittikoukku?" ;-) lisäksi pienet... sanottakoon vaikka "nu-metal" -vaikutteet piristivät aivan mahtavasti. kyllä kunnon muusikon tunnistaa siitä ettei anna periksi ympäristön paineille.

puhtaista lauluista en tiedä.. olihan ne kivoja mutta ei se mikael mikään erityisen hyvä laulaja koskaan ollut, parempi karjuja mielestäni.
 
Perse, minullakin pätkäisee kesken ekan ja 11. kappaleen :cry: eikä videokaan suostu pyörimään...Ei nyt sen puolen, ei minua hirveästi haittaa nuo, voisin kaverilla käydä kokeilemassa joskos video toimisi siellä tms...Loistava levy muuten, ei voi muuta sanoa.
 
En minäkään tuota mihinkään lähetä, mikäköhän mahtaa olla mahdollisuus saada se joskus takaisin?
Rokkasi pöksyt jalasta....:eek:...kai sinulla on nyt ne jo takaisin? *kurkkii sormien välistä*
 
En ole cmx:n dvd:tä nähnyt, vaikka kiinnostaisi. Itselläni ei dvd-soitinta vielä ole, vain koneessa dvd-rom. Kuitenkin löytyvät hyllystä jo Toolin Salival, Paradise Lostin Evolve ja Simpsoneiden tuotantokaudet 1&2...
 
tähän asti olen hoitanut piirrossarja-addiktiota lähinnä cartoon networkin, nickelodeonin, fox kidsin sekä kazaan avulla... bändi-dvd:iden ostamista joutuisi varmaan harkitsemaan aika pitkään (mitä siellä nyt yleensä _voi_ olla mitä ei voi livenä kokea kymmenen kertaa paremmin), mutta tuolla voisi hieman joutua asioimaan sitten jos sen soittimen ostaisi... olisin varmaan vararikossa alta viikon :p
 
Heh, juu. mulla tuo pehmeä kohta on nuo Groeningin tuotokset. Nyt se mulkku-Fox julkaisee Futuramankin dvd:llä, ja yksi sesonki jompaa kumpaa maksaa 60€. ainakin 600€ tulee siis varmaankin menemään... ei hyvä. :mad:
 
futuraman katselin suurimmaksi osaksi paskalaatuisina divx:nä... on se kumma kun ei enää ole aikaa edes telkkarin katseluun... varmaan babylon vitosen jälkeen en ole jaksanut omistaa jotain _tiettyä_ aikaa viikosta millekään sarjalle.. geh. paljon mukavampaa ahmia 3 jaksoa kerralla aina silloin kun ehtii.

ja aika usein myös silloin kun ei ehtisi. esim. silloin kuin pitäisi olla luennolla. :-(