Official chatting thread in finnish!

Minä, joka olen kuumeessa :erk: Eipä ole olo paljoa parempi...no eipähän ainakaan tarvitse kaupungille ryysiä, siellä kun on vielä ah niin ihana Jari Sillanpää esiintymässä..saisi vain tuuppia hömppiä mummoja pois edestä..
 
Jartsa! :eek: Meillä on Jarin kuvakalenteri treenikämpän seinällä! Ja huomenna pääsee kääntämään uuden kuvan kun on kuukauden ensimmäiset reenit! OH THE JOY!
 
Siis tämä "elämä on laiffia"?
Ou jee, Matin levy soimaan, kalenteri seinälle, ja janoon juodaan Matti-olutta samalla kun katsotaan videolta vanhoja mäkihypyn MM-kisoja.
 
Oli sillä siiderikin, mutta äskettäin oli jossain roskalehdessä (tyyliin Ilta-Sanomat) juttua, että joku firma lanseeraa markkinoille Matti-oluen. Siis huh huh.
 
Kaljaa pitää kyllä joskus kokeilla ja vetää oikein kunnolla yli vielä...
 
Kyllä. :)
Meillähän oli Tonin kanssa puhetta, että olisi meidän vuoro tulla sinne teille päin kyläilemään - otetaan oikeen porukalla Mattikaljasta överit. Tänä viikonloppuna ei oikein pääse kun on tili jo valmiiksi 30 euroa miinuksella.. :(
 
Originally posted by Orchid
Kyllä. :)
Meillähän oli Tonin kanssa puhetta, että olisi meidän vuoro tulla sinne teille päin kyläilemään - otetaan oikeen porukalla Mattikaljasta överit. Tänä viikonloppuna ei oikein pääse kun on tili jo valmiiksi 30 euroa miinuksella.. :(

Jumalauta juu!!! Se pitää tehdä lähiaikoina. Ens tai sitä seuraava viikonloppu PERKELE!!! Mä opetan teille kunnon Valkeakoskelaista puskahyppyperinnettä! :lol: