Official chatting thread in finnish!

Mua himottais ostaa kaikki noi Farscape seasonit DVD:llä. :)
Ei voi vaan hyväksyä noita sikahintoja. :mad:

Joo, saahan ne DivX:inä, mutta pärkkäle, ei niitä rupee hullukaan convertoimaan VCD:iksi.

Ja äänet pitää olla hyvät, kun kerran 5.1 tsydeemit on.
 
Itsellänikin on hankalaa tuo ajan varaaminen. Etenkin nuo simpsonit ja futurama kun tulevat sunnuntaina jos tulevat, ja aina on reenit siinä päällä...
 
Originally posted by Orchid
Joo, saahan ne DivX:inä, mutta pärkkäle, ei niitä rupee hullukaan convertoimaan VCD:iksi.
no totta, enkä konvertoikaan. ennemmin pitää divx:nä, saahan koneeseen styrkkarit -- ja tarvittaessa telsunkin -- kiinni. kolme jaksoa hyvälaatuista hellsingiä per cd-r... eikä tarvi mitään kummoista koneistoa. meikän 300 pentskari riittää vallan hyvin kunhan käyttiksenä on linux.

Ja äänet pitää olla hyvät, kun kerran 5.1 tsydeemit on.
pääh tuommoisilla mitään tee ;-) pari hyviä kaiuttimia riittää mille tahansa musiikille, eikä vähennä leffassakäynti-intoa.
 
[[ajan varaaminen]]

yleensäkin pitkän linjan suunnitelmien tekeminen aiheuttaa mulle aivan uskomattomia ongelmia :-( onhan se toisaalta mukavaa olla sitten joustava, niin ei hankaloita muiden ihmisten suunnitelmia.
 
Originally posted by Ziller
no totta, enkä konvertoikaan. ennemmin pitää divx:nä, saahan koneeseen styrkkarit -- ja tarvittaessa telsunkin -- kiinni. kolme jaksoa hyvälaatuista hellsingiä per cd-r... eikä tarvi mitään kummoista koneistoa. meikän 300 pentskari riittää vallan hyvin kunhan käyttiksenä on linux.

Totta tuo, jos asuu kämpässä, jossa tietokone on olennainen osa olohuoneen (tai ainoan huoneen? :p) kalustoa. Kyllä mä mielummin röhnötän sohvalla ja katson telkkarista hyvälaatuista DVD:tä kuin nökötän töistä "lainatulla" vanhalla toimistotuolilla 17" töistä lainatun viimeisiään vetelevän monitorin ääressä koneen kymmenen tuulettimen aiheuttamassa 60dB taustahurinassa ja etsin leffoista pikseliartefakteja. :)

pääh tuommoisilla mitään tee ;-) pari hyviä kaiuttimia riittää mille tahansa musiikille, eikä vähennä leffassakäynti-intoa.

Ei pelkoa, että minä olisin tuommoisiin rahaa törsännyt. :) Onhan ne toki ihan kivat.
 
kai täältä nyt yksi kunnon high-end-fanaatikko löytyy?

meikäläisen tuloilla tuo fanaattisuus rajoittuu messuilla käymiseen ja hifi-lehden lukuun ;-)

edit: nyt muuten niin sanotusti hermostuttaa. sain tuossa tekstiviestin eräältä ihmiseltä, vastauksena aamulla lähettämääni... kyseessä lienee joko kauniin suhteen alku tai abortti. en oikein tiedä että uskaltaako sitä vielä töissä lukea, voisi loppupäivä mennä pipariksi... ei sinänsä, tällä hetkellä olen odotuksesta niin innoissani että vapisen kuin kofu-od:ssä konsanaan :)))))
 
Originally posted by Ziller
ei sinänsä, tällä hetkellä olen odotuksesta niin innoissani että vapisen kuin kofu-od:ssä konsanaan

Toi on muuten hirveä fiilis.
Muistan kun noin vuosi sitten törkättiin bändin mp3:sia nettiin ihan noin huvin vuoksi periaattella että kuullaan mitä porukka niistä tykkää. Viikko-pari sen jälkeen tuli levytyssopimukseen liittyvää mailia nimeltään tutulta henkilöltä X levy-yhtiöstä Y, ja siinä rupesi kyllä tärisyttämään sen verran pahasti ettei tupakkakaan meinannut pysyä käsissä (pihalla seisominen kolmen savukkeen ajan oli myös aikamoinen saavutus, jalat meni ihan veltoksi). Heeh, kyllä se ihmismieli on sitten heikko.
 
Originally posted by Orchid
Toi on muuten hirveä fiilis.
enpäs tiedä, mä itse asiassa jotenkin nautin tästä :) paitsi että vatsa on aivan sekaisin... onneksi kohta pääsee kotiin, voi kaivaa valmiiksi esiin faithlessia (score) ja anathemaa (pakit) ja lukea sen pirun viestin ;-)

Muistan kun noin vuosi sitten törkättiin bändin mp3:sia nettiin ihan noin huvin vuoksi periaattella että kuullaan mitä porukka niistä tykkää. Viikko-pari sen jälkeen tuli levytyssopimukseen liittyvää mailia nimeltään tutulta henkilöltä X levy-yhtiöstä Y
joo, voin kuvitella että tuo tappaa :) meillä on toistaiseksi vaan mittava "thanks but no thanks" -kirjeitä rumpalin seinällä... mutta ihan kivoja muistojahan nekin ;-)
 
Originally posted by Ziller
enpäs tiedä, mä itse asiassa jotenkin nautin tästä :) paitsi että vatsa on aivan sekaisin... onneksi kohta pääsee kotiin, voi kaivaa valmiiksi esiin faithlessia (score) ja anathemaa (pakit) ja lukea sen pirun viestin ;-)
Aika hyvä suunnitelma... :)

Olen kyllä myöskin sitä mieltä, että TUO pelko on jokseenkin mukava tunne (riippuen mittasuhteesta). Tuon tunteen harvinaistuminen onkin ainoa huono puoli jo kaksi ja puoli vuotta kestäneessä seurustelusuhteessani...
 
En näköjään ole ainoa, joka ei ole unta saanut. On se niin kivaa olla yli 38 asteen kuumeessa, kun ulkona on suunnilleen yhtä kuuma. Vielä mukavampaa on, kun saa koko ajan köhiä, niiskuttaa, pää tuntuu räjähtävän ja tavarat eivät pysy käsissä. UM:lle tosin aina pääsee :rolleyes:
Seuraavana ohjelmistossa, miten Maria niistää aivonsa nenun kautta ulos...
 
Äh! toi oli kieltämättä aika korni moka, mutta kun piti painaa tota post replyä tän pikajutun sijaan niin menin lukkoon... :lol:
 
Aivan aivan...:Smug: Ymmärtäähän tuon, post replyn kanssa pitää hyvin varovainen olla, alkaa pian puhua pahimmassa tapauksessa ruotsia..