Official chatting thread in finnish!

Tietääkö ~Zeanra~ mitä Esa touhuaa? Oon laittanu sille viestiä ja ihmetelly ku ei vastausta kuulu ja nyt vasta huomasin, että sen numero ei ole edes käytössä.

Helou, arvasin, että täällä on joku suomalaisten oma ketju jossain, ja löytyihän se kun vähän aikaa etsiskeli :> Tänään rekkasin tälle foorumille, vieläkös tässä threadissa on jotain elämää?

Jennie said:
Tänään rekkasin tälle foorumille, vieläkös tässä threadissa on jotain elämää?
Ei. Äläkä vastaa tuolle ääliölle, sillä ei oo muuta tekemistä ku ärsyttää ihmisiä. Farmakonin foorumissa taitaa olla suomen kieliset höpinät enimmäkseen.

HellCat, ehana tikku-ukko, ootko sä se? :loco:
BTW ootko taas töissä Coronerissa viikonlopun?
Meil on tarkoitus mennä Swallow the Sunia kattomaan tänään ja huomenna Lappeenrantaan sekoilemaan. "On viikonloppu eessä taas... rairairai"

Vittus mikä räkätauti! Ottaa meinaan hieman pattiin! Silmät vuotaa. Nenä vuotaa. Kaikki vuotaa. Mitään ei voi tehdä kunnolla. Ulos ei voi lähtee kun ...Tai voishan sitä mennä kaupungille kattoon ihmisten ilmeitä kun iso mies nahkarotsissa poraa pitkin kylää. :lol:

Lolita Vampiriá said:
HellCat, ehana tikku-ukko, ootko sä se? :loco:
BTW ootko taas töissä Coronerissa viikonlopun?
Meil on tarkoitus mennä Swallow the Sunia kattomaan tänään ja huomenna Lappeenrantaan sekoilemaan. "On viikonloppu eessä taas... rairairai"

Joo, se olen mie. Tai oikeestaan se on Jamesin (7 Dying Trees) näkemys musta....Ei saatana...vähänkö mä putosin kun se lähetti ton mulle. :tickled: Mikä kunnia saada noin taitavan taiteilijan (He's an Artiést) luomus avatariksi. :tickled:

Joo, samalla keikalla oltiin myökin jos satut vielä muistamaan. Nasta ilta, hyvää musaa, seuraa & juomaa ---- mutta vielä nastempaa oli viime su kun oltiin Kimberlyn synttäreitä viettämässä....meno meni aikalaisen eläimelliseksi. :loco:

"Täyttämällä oheisen sähköisen lomakkeen ja lähettämällä sen allekirjoitat
sähköisen adressin:
ADRESSI VALTION JA KIRKON EROTTAMISEKSI
Me allekirjoittaneet vetoamme lainsäätäjiin todellisen uskonnon- ja katsomuksenvapauden toteuttamiseksi Suomessa poistamalla pikaisesti tasa-arvoa rikkovat valtiokirkkojen etuoikeudet, jotta kaikkien kansalaisten vakaumuksia kohdeltaisiin yhdenvertaisesti. Lomaketta voi monistaa lisää."

http://www.vapaa-ajattelijat.fi/info/valtio.html

ei saatana.. ruattalaiset kirii liikaa! tehkää jotain, urpot!

puhutaan vaikka pillusta :loco:

tooled said:
ei saatana.. ruattalaiset kirii liikaa! tehkää jotain, urpot!
Pitääkö minun taas ruveta vetämään monologia?
puhutaan vaikka pillusta :loco:
Siitä puhe mistä puute. Eli minä en niihin keskusteluihin osallistu.:D

Hieman tekemiset vähissä, kahlasin äsken läpi miltei koko ketjun. Oli mielenkiintoista.