Official chatting thread in finnish!

Ihan vitun elossa joo..

Se on muuten MACHINE HEAD Nosturissa 13.12.. :Smokedev:
 
~Zeanra~ said:
Nyt tarvitaan Torgoth ja kanisteri kiljua....
Täällä! Tosin kiljut on Kärsimysmäellä, oli eka satsi jonka tein Tuskan jälkeen, enkä siitäkään ole kuin yhdet kännit ottanut.
Päivän hyvä työ tehty, tiskasin. Nyt suihkuun ja ajamaan parta (hirvittävä projekti, mutta ei jaksa kuunnella joka päiväistä valitusta siitä miten se kutittaa/pistelee/on ärsyttävän näköinen). Sitte postista hakemaan joku vitun vaatepaketti, jos ne sen mulle antaa. Itäkeskuksessaki pitäisi käydä joululahjoja etsimässä, mutta on niin vittumainen tuuli, ettei taida viitsiä lähteä. Ja onhan tässä vielä aikaa... Vai onko?
 
Parempi olisi sitä aikaa olla, kun en minä ole edes ehtinyt miettimään, mitä ostaa lahjaksi muille :erk: Menee ensi viikkoon. Voin jo kuvitella itseni Stockmanin jouluruuhkassa o_O Eikö paketti konvehteja olisi ihan kiva lahja? Ja vaikka viivoitin lisäksi..
 
En minäkään keksi mitään, en ole ikinä antanut kenellekään lahjaksi mitään muuta kuin alkoholituotteita ja ne ovat tässä tapauksessa poissuljettu vaihtoehto. Hyviä ideoita otetaan vastaan.
 
Imperiumista:
Sabu von Armageddos said:
Mikä siinä on että hevarit(tai sitten jotkut perkeleen poser-homot)lässyttää kaikista eniten netissä? Mikään muu sakki ei läiski hymiöitä ym. roskaa viesteihin kuin hevi-sakki.
Miksi se "Hail" tervehdys muuttui muotoon *hali* sekä asiallisen keskustelun tilalle tulee aina sellainen vitun lässytys ja muka-kaveruus?
Sitten ollaan niin true kun saa kuulua johonkin vitun läskien finninaama teinien pikku hiekkalaatikolle. Mika Luttinenkin sanoi hyvin Metalliliitossa teistä perkeleen internet-skene homoista.
Ja sitten nämä vitun moderaattorit. Voi jumalauta! Ollaan niin pikku internet-toimittajaa ja kun ei älykkyys riitä vastaamaan asiallisesti viestiin niin ollaan heti lässyttämässä pienimmästäkin kirjoitusvirheestä ja "off-topic, off-topic" vittu onko se teidän netti-neitien oma pikku trendisana vai mitä vittua, häh???
Voitte poistaa tunnukseni ihan kaikessa rauhassa, sillä en tarvitse paskoja ali-ihmisiä elämääni. OFF-TOPIC OFF-TOPIC VITUN SÄÄLITTÄVÄT LÄSKIT! Nettihevarit, voi jumalauta kaikkea sitä näkee. Menkää true-homot kissin chattiin pätemään.

Ketju, ja luultavasti jätkäkin siinä sivussa, katosi alle minuutissa. Onneksi ehdin napata päivän piristäjän talteen.
 
tollasia sais mun mielestä olla enemmänkin. Paitsi ehkä se saattaisi pitemmän päälle alkaa kyllästyttää
 
Nyt vain äkkiä kaikkea lisää... "Olen säkki pohjaton kunnes mut umpeen solmitaan ja tuonen virtaan lasketaan.." Kalijaa kalijaa.. :err: