Official chatting thread in finnish!

Paska juhannus, krapulainen työpäivä takana ja olo on kuin hakatulla koiralla, ruhjeitaki joka paikka täynnä. Vielä kun sais velat maksettua, niin vois unohtaa koko juhannuksen.
 
Torgoth said:
pukeface.gif
eysupdown.gif
 
näh, perjantain vaan, ilosaari sitten vielä. kun tuon kirjoitin, väsytti kun olin pelannut Vice Cityä liian pitkään yöhön ja nyt väsyttää kun väänsin php-koodia ja kuuntelin sentencediä yhteen asti yöllä... :)
täällä ei ole kunnon haukottelusmileyjä, joten
redface.gif


:rolleyes:
 
Kiitoksia. Lentelin kiljukanisterin kanssa Haapavesi Folkeilla. Rahaa paloi synttäreitä juhliessa kiitettävät 100 €. Tänään oli viimeinen työpäivä, joten Tuskaa odotellessa pitäisi olla vähän rauhallisemmin, ettei lopu valuutta kesken.
 
Mun ja kaverin yhteisillä synttäreillä paloi n. 500 - 600 euroa viikonvaihteessa :s
Tosin täytän virallisesti vuosia vasta heinäkuun puolivälissä. Erittäin hauskat "60-vuotistaiteilijajuhlat" olikin :).
 
Siis tuo 500 - 600 teiltä kahdelta yhteensä? Mitä helvettiä te joitte? Mulla meni se 100 € pelkästään lauantaina, perjantain olin kilju-linjalla ja sunnuntain loivensin toisten kaljoilla ja viskeillä.

Vittu, täällä on kuuma, en oo kahteen päivään pystyny käymään pihalla oikeastaan ollenkaan. Tulis jo talvi.
 
Olen töissä konttorissa, jossa on 14'C "lämmintä", ilman pitkähihaista ei pärjää; ulkona taas on helle. Saan kohta jonkun vaahto-slaagikohtauksen liian nopeasta ilmastonmuutoksesta. Ei tosin enää tarvitse pitää lapasia aamulla töihin fillaroidessa, kuten tein kahden ensimmäisen viikon ajan.
 
Torgoth said:
Siis tuo 500 - 600 teiltä kahdelta yhteensä? Mitä helvettiä te joitte? Mulla meni se 100 € pelkästään lauantaina, perjantain olin kilju-linjalla ja sunnuntain loivensin toisten kaljoilla ja viskeillä.

Joo, yhteensä. Bileisiin tuli 60 vierasta, ruoat, juomat (sitä oli vain nimellisesti maljat ja booli eli omat juomat vierailta messiin), bilepaikka, bändi ja PA yms. maksaa :(. Mutta erittäin hauskat bileet oli enkä kadu yhtään että rahaa paloi. Kiitoksia tuli myös vierailta että hauskaa oli.

Heinäkuun saa hieman kiristellä kukkaron nyörejä kyllä.
Paitsi Tuskassa ilo irti elämästä taas!