Official chatting thread in finnish!

Ziller: Heh, pistä sekaan vaan! juuri itsekkin mietin, että kaikki ovat jo tehneet omat versionsa siihen mennessä kun itse olen saanut mietittyä edes puoleen väliin... :D
 
:lol:

Niin, sitähän minä tarkoitin, kun jotkut taas ovat olleet töissä jo puoli päivää...:cry:
 
Originally posted by Downfall
pistä sekaan vaan

valkokaulustyöläiselämääääää
lusmuiluni rietas, holtiton
valkokaulustyöläiselämäääääääää
nimeni sentään tilinauhassa ain' on
valkokaulustyöläiselämäääääh
vaikka rokkari mä sielultani oon
valkokaulustyöläiselämääää
firman kalliit resurssit vaan hukkaputkeen putoaa ja kohta kenkää saan...
 
Ei, mutta voisi käydä katsomassa. Perkeleen kaatumisen jälkeen en ole käynyt kuin täällä ja teidän foorumillanne silloin tällöin. Ei selain päästä sinne imperiumi.nettiinkään...
 
Siellä on aika asiantuntevaa porukkaa, tosin nyt on suurin osa foorumeista nurin kun ne säätävät jotain. :)

Ja onhan sielläkin toki paskanjauhajia yllin kyllin, ja vakiokysymykset toistuu siellä tietyin väliajoin (kun porukka ei osaa käyttää searchia), mutta on sieltä arvokkaita tiedonmurusiakin löytynyt. Vähän semmonen elitistinen asenne siellä joillain on, mutta...
 
Ainahan musiikkijutuista elitistejä löytyy. Vähän näyttää hiljaiselta tuo hevi-juttu, kun kolmas viesti on kesäkuulta... :)

Muutenkin sitten on aina ollut jotain tuota ezboardia vastaan. varmaan siksi kun se sfp ei oikein toiminut ja siellä oli tyhmää porukkaa... :rolleyes::lol: Ja sitten nuo popupit... :mad:

Täytyy kyllä vähän tarkastella. Millä nimellä olet?

(Heh, 1500...)