Official chatting thread in finnish!

Originally posted by Eddy
Kah, Crimsonikin on vielä maisemissa. :D

Meinaatkos Maidenin keikalle kesällä?
Katos, mut vielä muistetaan.
En oo täällä päin pyöriny vähään aikaan.
Oon ollu nimittäin maidenfinland boardilla. Kannattaa liittyä jos et vielä oo sitä tehny. siellä on kaikki maiden bb:ltä tutut tyypit. Maiden bb on nimittäi vähän kuivunu. Mutta siis keikalle oon menossa ja miittiä ollaan parhaillaan järjestämässä
:D

Jep, joissain asioissa tuo meikäläisen muisti pelaa vielä kohtalaisen hyvin. :D

En oo itekkään pahemmin madenin bbllä pyöriny viime kesän jälkeen. Ei jostain syystä oikein nappaa... Maidenfinlandin bbtä kävin yks päivä vilkuilemassa, on Allu tehny hyvää työtä jälleen kerran.

Prkl, en kerenny hommaamaan lippuja sinne keikalle. Intti aiheutti rajoituksensa ja kun ne perkeleen liput myytiin niin pian loppuun... Lievästi sanottuna meinaa hieman vituttaa...

Jep, joissain asioissa tuo meikäläisen muisti pelaa vielä kohtalaisen hyvin. :D

En oo itekkään pahemmin madenin bbllä pyöriny viime kesän jälkeen. Ei jostain syystä oikein nappaa... Maidenfinlandin bbtä kävin yks päivä vilkuilemassa, on Allu tehny hyvää työtä jälleen kerran.

Prkl, en kerenny hommaamaan lippuja sinne keikalle. Intti aiheutti rajoituksensa ja kun ne perkeleen liput myytiin niin pian loppuun... Lievästi sanottuna meinaa hieman vituttaa...

Aika tiukilla tais olla munkin lippujen hankinta kun ne meni niin nopeesti kaupaks. Ei ollu enää yhtään paikkaa kentällä tai alemmissa katsomoissa jäljellä, mutta eipä sen niin paljo haittaa.
Se maidenfinland bb, niinku koko sivusto on aika hyvin tehty. Ja siellä bb:llä on aika mukava ilmapiiri.

Huomenta! Kiljun huuruinen nukkumaton yö takana. Ei edes väsytä vielä yhtään, vaikka tietää, että kohta saa lähteä reippailemaan rankametsään, perkele.
Helvetti, Zeanra näytti tuossa tukkakuvassaan aivan Hellsinkiläisen kaverin muijalta, joka oli mehtäkämpillä kaks viikkoa sitte. Onko tuollainen jotaki muotia nykyään, ku olit kolmas jolla oon nähny tuollaiset hiukset muutaman viikon sisään?

@Eddy: Jos ostat sen gprs-puhelimen, älä köyhäile, vaan osta Nokia, vittu tämä Siemennys on perseestä.

Originally posted by ~Zeanra~
Täh? Mikä tukka-kuva?
Tämä:
My hair now :p

hair.jpg

Ihmettelen tässä tiliotetta, viime viikon perjantailta on kolme pkorttimaksua ravintola Emppuun Oulaisiin, yhteensä 20 €. Ei vain ole tullut käytyä siellä yli puoleen vuoteen (tarkistin vielä varulta kaverilta, oliko siellä käyty). Aika mielenkiintoista. Samalta ajalta on myös maksuja Haapavetisiin baareihin, eli olen ollut yhtä aikaa kahdessa paikassa. Joku viisaampi voi varmaan selittää, miten helvetissä tuo on mahdollista?

Piti taas tilailla vähä levyjä Fireboxilta:

Enid - Seelenspiegel (digipack) 15.5 euroa
Stille Volk - Satyre Cornu (digipack) 15.5 euroa
Orplid - Nachtliche Junger (digipack) 15 euroa
Penitent - Songs of Despair 15 euroa
Toimituskulut: 2 euroa
Yhteensä: 68 euroa

Johan tuosta on kaks viikkoa ku viimeksi tilasin, mutta pakko kai se on nuo palkan jämät hyötykäyttää, ennen ku kaikki on kurkusta alas. Tuosta Stille Volkista ei oo kyllä mitään hajua, tilasin varulta ku oli viimenen kappale. Orplid mulla jo oli, mutta pitihän se hommata alkuperäsenä. Enidin melkein kaikki biisit oli, mutta sama homma. Penitentin kaks levyä on, ne on vitun hyviä, joten ei kai se tuokaan paska voi olla, vaikka kuulema ihan eri tyylistä. Autumn Tearsin muut levyt on (tai ne mitä Fireboxilta saa), joten piti tuoki sitte tilata. Meinasin ottaa vielä Tenhin Väreen, mutta nuukuus iski. Onko Zeanra tai joku muu kuullu sitä? Onko se ostamisen arvoinen?

(Tämä menee taas yksinpuheluksi, mutta eipä oo uutta.)

Ah, tuo kuva. Valitettavasti se oli vain sellaista väriä, joka ruikittiin hiuksiin ja joka sitten lähti pesussa pois :/ Tosin kävi mielessä, että voisi oikeasti laittaa tuollaisia raitoja, ei ollut aavistustakaan, että ne niin muodissa ovat :confused: Perseeseen tulee aina uutiset viimeisenä..

En ole kuullut uutta Tenhiä, harkinnassa on...Jostain on kantautunut korviini, että ei yhtään hassumpi tuotos ole.

Tosin kävi mielessä, että voisi oikeasti laittaa tuollaisia raitoja, ei ollut aavistustakaan, että ne niin muodissa ovat :confused:
No, en nyt tiedä voiko sitä vielä muodiksi sanoa, jos olen kahdella muulla sinun lisäksi nähny tuollaiset hiukset. Tosin, kun ottaa huomioon, minkä verran minä ihmisiä yleensä näen, niin se on jo aika paljon.
Perseeseen tulee aina uutiset viimeisenä..
Heh, heh...:p

Originally posted by Torgoth
@Eddy: Jos ostat sen gprs-puhelimen, älä köyhäile, vaan osta Nokia, vittu tämä Siemennys on perseestä.

Jos annat puuttuvat n. 150€... Just ja just riittää varallisuus siihen siemensiin...

Onko sulla minkälainen liitäntä koneen ja sen puhelimen välillä? Bluetooth? Wi-Fi? Kaapeli?

Jos annat puuttuvat n. 150€... Just ja just riittää varallisuus siihen siemensiin...
Paljolla oot nyt ostamassa sitä Siemensiä? Meikkis makso 230€, mukaan sain kaapelin, hands freen ja autolaturin. Hinta ero oli 120€ nokialaiseen.
Onko sulla minkälainen liitäntä koneen ja sen puhelimen välillä? Bluetooth? Wi-Fi? Kaapeli?
Grateqin kaapeli. Oli halvempi ku Siemensin vastaava.

Jos nyt kuitenki ostat sen Siemensin, niin saat aina välillä sammutella puhelinta, että yhteys rupeaa taas pelittään.

Miksi puhelimessa pitää olla joku kirotun kaapeli? Pitääkö sitäkin ulkoiluttaa?
Aina välillä, ja saunottaa. Ainakin nokialainen kesti saunareissut, tällä ei tosin taida ihan heti tohtia kokeilla.

:eek: No ei ihmekään ettei minun luuri ole oikein toiminut kunnolla pariin vuoteen, ja selvisi sitten tuon kellastuneen näytönkin arvoitus ja miksi akku tykkää putoilla lumihankeen.