overnachting gent

mars

Member
Aug 12, 2002
32
0
6
51
amsterdam
Visit site
Is er soms iemand in (de buurt van) Gent die mijn vriendin en mij een of twee nachtjes een slaapplaatsje kan bieden in het weekend van 4 oktober. We willen graag een weekend in Gent blijven, maar de prijs van een hotel maakt het wat minder aantrekkelijk.
Wij komen zelf uit Amsterdam dus als je nog eens naar Amsterdam wilt komen, Anathema in de melkweg ofzo, ben je uiteraard welkom.
 
Heh?? Waarom kan jij Nederlands als je in Duitsland woont??

Ik ben een genie.:D

:lol: Nee, ik hou van vreemde talen en ik was al vijf of ses keer in Nederland&Belgie en een keer in Suriname, dus spreek ik een beetje Nederlands.:) Ik heb nooit lessen genomen maar dat is ook niet nodig. Als je Duits spreekt is het heel makelijk Nederlands zelf te leren, en als ik een Nederlandse woord niet weet, spreek ik Duits met een nederlandse accent, dat doet het heelemal.:lol:

P.S. Ik was in Antwerpen afgelopen jaar, op het Peacefest:headbang:
 
''Wired were the eyes of a horse on a jet pilot,
one that smiled when he flew over the bay!!!'' :yell:

Um...sorry guys, i just wanted to post a reply on this thread coz i don't understand anything of what you 're saying :lol:
 
Originally posted by the_joy_of_grief
Ik ben een genie.:D

:lol: Nee, ik hou van vreemde talen en ik was al vijf of ses keer in Nederland&Belgie en een keer in Suriname, dus spreek ik een beetje Nederlands.:) Ik heb nooit lessen genomen maar dat is ook niet nodig. Als je Duits spreekt is het heel makelijk Nederlands zelf te leren, en als ik een Nederlandse woord niet weet, spreek ik Duits met een nederlandse accent, dat doet het heelemal.:lol:

P.S. Ik was in Antwerpen afgelopen jaar, op het Peacefest:headbang:

knap hoor je kunt echt wel goed nederlands:)
 
hey since you guys are dutch- i was wondering if you could help me on the origins of my last name of Freese- research of the family tree say we are dutch- some research says German- anyway I was wondering if Freese was a name heard a lot around holland- I was thinking it probably was Fries - as in Friesland- and they changed it to make it sound better in English
 
Originally posted by speed
hey since you guys are dutch- i was wondering if you could help me on the origins of my last name of Freese- research of the family tree say we are dutch- some research says German- anyway I was wondering if Freese was a name heard a lot around holland- I was thinking it probably was Fries - as in Friesland- and they changed it to make it sound better in English
never heard of fries but a lot off people in holland named de vries
 
easy, guys. it's just that i like SOAD...i dont go about saying they are the best band ever or anything. i just like them: IM SORREEEEEEYYYYYY!

slayer and death do rule of course. but death rule more...and Opeth the most! :p
 
pomes.gif