pitkätukkaisille

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
ku ensin kasvatat sitä 2 vuotta.... :s

Eipä kahden vuoden letissä ole vielä paljon säälimistä. Minua voisi hieman vituttaa, jos nyt jostakin syystä joutuisin perseeseen asti roikkuvat hiukseni ajelemaan(tosin olen kohta menossa parturiin lyhentämään taas semmoset 10cm, kuten joka vuosi, hah). Olisin kyllä armeijan takia leikannut hiukseni, mutta kutsunnoissa löivät vihreät paperit kouraan. No, pääsipähän vähemmällä.

Muakin vituttaa se et hiukset lähtee armeijassa kun ne olis sit varmaan jo sellaset sopivan mittaset.. niin sen perkeleen armeijan takia täytyy aloittaa alusta. Ja mun hiukset kasvaa niin perkeleen hitaasti..

Onhan se tietysti ikävää, että joutuu työllä ja vaivalla kasvattamistaan hiuksista luopumaan (sikäli kun niiden kasvattamisessa nyt työtä on, senkun antaa kasvaa...) armeijan takia. Mutta ihan oikeasti, järjellä ajatellen, kummat mahtavatkaan olla siellä käytännöllisemmät, puoleen selkään tai edes hartioille ulottuvat hiukset, vaiko lyhyt letti? Hmm...:rolleyes:

Että sikäli, jos minä armeijaan menen, luovun suurimmasta osasta hiuksiani varmaankin ihan oma-alotteisesti... Se onkin varmaan suurin kynnys minun armeijaan menemiselleni...;)

niin... ja kun hiukset on sellasen pituset et ne menee just korviin nii alkaa palaan hermot... olen huomannut...:)

Noh, minä olen kasvattanut hiuksia jotain 7 vuotta,
pikkaisen kyllä vituttaa ne pois leikata.
Kuvitelkaa minut nyt siilitukkana. tässä kuva (olen vasemmalla), joskin
hiukset ovat tuossa kuvassa jotenkin päästä menneet
oudosti, oikeasti siis enemmän suorat ja pidemmät(perseeseen asti). Kai se on inttiin silti mentävä.

Tottakai se vituttaa, mutta kuitenkin. Kyllä minuakin vituttaa hiusteni takia jos nyt päätän inttiin mennä tai muuten jostakin syystä hiukseni leikata (jälkimmäistä ainakaan tuskin tulee tapahtumaan).

Kyllä ne siitä takasin kasvaa, eikä siitä niin kamalasti ole edes haittaa. Minulla on nyt kasvanut suurinpiirtein samoihin mittoihin kuin oli ennen inttiä. Ei kyllä mikään mahtiletti, mutta tuohon olkapäille. Nyt voin sitten kasvattaa rauhassa pidemmäksi kun ei tarvitse enää pelätä niitten poisajamista.

Intin suurin "vaara" hiustenkasvattamisen suhteen onkin se että kun siellä ehtii tottua siihen siilimalliin. Onhan sen huoltamisessakin paljon vähemmän vaivaa ja shampootakin kuluu murto-osa. Itekin aloin heti intistä päästyäni kasvattamaan tukkaa uudestaan ja sitten kun se oli kunnolla jo korvien alla, rupesi vituttamaan että onpas ruma ja ajoin taas lyhyeksi. Sitten tajusin peilistä että onpas vielä rumempi ja piti alkaa taas kasvattamaan. Ei sillä että tämä naama kauniimmaksi muulla tulisi kuin lapiolla, mutta kun pitkä tukka, niin voi peittää sillä pärstänsä. :D

Ei siinä letin takasin kasvattamisessa muuta ongelmaa oo, kun se että mulla o valehtelematta saatanan paksut hiukset.. En o kellää vie paksumpia nähny... Niin sit ku kasvatat näitä, niin nää o vie lähes 10 senttisinäki pystyssä :D
Ja on sen näkösekki... Mikkää geelit ym tähän ei tehoo.. Joten ei auta ku kulkee pellen näkösenä lähes vuoden että tukka laskee alle korvien ja rupee taipuun....

Vähän sama ongelma, on myös noi hiukset aika paksut... Mutta en niitä varmaan enää ikinä niin lyhyeksi leikkaa että ne pystyisivät nousemaan pystyyn... Senkin virheen olen joskus tehnyt, eikä olisi kyllä pitänyt...:rolleyes:

Epistä... te joilla on paskut hiukset ette tykkää niistä, ja mulla on niin vitun ohuet et vituttaa.. Kun pistää ponnarille ne niin on sellanen säälittävän ohut tupsu vaan tuolla takana.
Mun tyttöystäväkin sanoi että se haluais ohuemmat hiukset.. Sillä kun on aivan perkeleen paksut. Jos ne pistää ponnarille niin se ponnari on varmaan 5 sentin paksunen...

Mä kyllä nimenomaan tykkään mun hiuksistani, sais itseasiassa olla vielä paksummat. Ja varsinkin kun ne on viime askoina alkaneet ohentumaan hirveästi... Mutta sitä virhettä en enää toivottavasti ikinä tee että ne (ihan) lyhyiksi leikkaisin...:D

Garrrrggh...Minulla on kuulemma liian paksut hiukset, katkerien ihmisten valituksia satelee koko ajan. Ponnarille laitettaessa noin ranteen paksuiset ja ne eivät taivu, kiharru, mene sotkuun sitten millään ja pysyvät hyvinä vaikka värjäilenkin silloin tällöin.