Vitsitopicci tylsille hetkille

Helsingin Yliopistossa tutkittiin, miksi terska on paksumpi, kuin hepin varsi. Tulokseksi saatiin, että paksukärkinen vehje tuottaa miehelle enemmän nautintoa seksin aikana.
Tampereen Yliopistolla kuultiin kyseisestä tutkimuksesta ja se päätettiin tarkistaa. Siellä havaittiin, että helsinkiläiset ovat väärässä: paksun terskan tarkoitus on tuottaa naiselle enemmän nautintoa seksin aikana.
Myös turkulaiset kuulivat samaisesta tutkimuksesta ja he päättivät myös perehtyä asiaan. Heidän johtopäätöksensä oli, että jos terska ei olisi paksumpi, kuin hepin varsi, käsi saattaisi lipsahtaa seksin aikana irti ja osua nenään... :D

...tän vois tietysti osottaa _eräälle_ henkilölle täällä :lol:
 
Hei, mä oon moninkertasesti pahempi ku Rappio, ja mä sentään asun TAMPEREEN rajojen sisällä toisin kuin se...:rolleyes:
 
No saatana mä joudun rasvaan naamanikin kun se on "hiukan" palanu.. :D Että kyllä rappio nyt häviää tän rasva kisan.:lol:
 
Mihinkähän/millähän sä oot sitä nassuas hinkannu, jos niin pahasti on päässy palamaan..? :lol: Toisaalta, en ois niin varma, haluanko ees välttämättä tietääkään ihan kaikkee :rolleyes:
 
Mä pidin teistä kaikista viikon loman ja olin itävallassa laskettelemassa ja siellä sattui paistamaan aukuli.:D
Pääsi sitten naama palamaan kun sammuin rinneravintolan aurinkotuoliin ja nyt se vähän kesii..

Ja teiskohan pitää kirjoittaa pienellä, ettei kukaan huomaa..:D
 
Mikähän ihmeen taipumus suomalaisilla poitsuilla on sammua auringonpaisteeseen..? Muistelen viime kesää ja erästä hyvää kaveria, joka muistutti inkkaria n. kuukauden ajan :D
 
BurningAngel said:
Mä pidin teistä kaikista viikon loman ja olin itävallassa laskettelemassa ja siellä sattui paistamaan aukuli.:D
Pääsi sitten naama palamaan kun sammuin rinneravintolan aurinkotuoliin ja nyt se vähän kesii..

Ja teiskohan pitää kirjoittaa pienellä, ettei kukaan huomaa..:D

Ai oikee lomalla
Aivan, teisko kirjotetaan pienellä :D

Ku sammu säännöllisesti nii väkisinki käy nii et joskus sammuu auringon paisteeseen :D