saako hevari enemmän naisii??

Minuun vetosi kohta: Vaikka poikkeus vahvistaakin säännön, voidaan yleisesti todeta, että pitkätukkahipillä on harvoin mahdollisuuksia päästä suotuisaan lopputulokseen trenditeknopaikassa, vastaavasti puku päällä tuskin käy flaksi death metal -konsertissa.
Niin totta, niin totta... Toisaalta, tuo trenditeknopaikoissa käynti on jäänyt aika vähälle, samoin kuin normiksilta vonkaaminen ja vonkaaminen nyt yleensäkin.
 
Muuten, mä en tiedä minkäikänen toi piraija on, jotain tärkeää mennyt taas ohi... :lol: 11 vuotta? ;)

Ja aina te valitatte tuosta metallinaisten puutteesta, ja varsinkin ettei niitä löydy nuorista ollenkaan...

No jaa, kyllä niitä löytyy, muttei tarpeeks hyvännäkösiä teille, toisinsanoen... :lol:

Mutta se kyllä vituttaa, ettei niitä miehiä millään löydy... :cry: Tai no löytyy niitä, mutta ne taitaa kaikki olla jo varattuja, kun riittäisi edes yksi minulle... No jaa, vaikka huonohan se on tällä vartalolla ja tällä naamalla ketään saada... :s Varsinkaan ketään erikoista, mä oon kerran sylkeny naamalle yhtä trendipellekänniläistä joka tuli iskeen mua... :lol: Ei saatana mä halveksin sellasia sen verran paljon... :lol:

Ulkonäkö on se tärkein asia, niinhän se menee....
 
Hahahaa :lol: :lol: :lol:

Joo-o, mä näytän niin möröltä ettet sä mulle uskaltais tulla juttelemaan vaikka tunnistaisitkin... :D

Ja mäkö laittaisin kuvani osotteen tälle boardille? :lol: :lol: :lol:

Jumalauta on saatanan kahjoo porukkaa... :)
 
En minä ymmärtänyt mitä Pentu tarkoitti, mutta ihan sama... :lol:

Mä en vaan halua, että te näette mun ruman naaman, siinä ei ole mitään katottavaa, ja jotkut rupee epäystävällisiksi rumille ihmisille...
 
No okei.

Vika ei ole ulkonäössä.

Vika on siinä että on helvetin rasittava ja tyhmä ihminen.

Jossain kuitenkin.


Mutta sitä mä vain ihmettelen, että ainakin kaikki ne ihmiset, joita mä oon koskaan tavannut, katsovat ulkonäköä... :confused: Minkä takia netissä sitten väitetään muuta? :rolleyes:
 
Originally posted by Villilapsi
Mutta sitä mä vain ihmettelen, että ainakin kaikki ne ihmiset, joita mä oon koskaan tavannut, katsovat ulkonäköä... :confused: Minkä takia netissä sitten väitetään muuta? :rolleyes:
Leikit tahallaan yksinkertaista? En sanonut, että en katso ulkonäköä, vaan että se ei ole tärkeintä.
Jotenkin tuntuu, että sinusta on taas vaihteeksi kiva rypeä itsesäälissä. Ei siinä mitään, ihan hauskaa se toisinaan onkin.
 
Se on ihan vitun hauskaa aina... ei saatana... mä ryven itsesäälissä lähes joka päivä, kai sen nyt on jokainen huomannut... mutta kai se kuuluu luonteeseen... eipä voi mitään... mä kuolen tälle boardille...
 
Originally posted by Villilapsi
Hahahaa :lol: :lol: :lol:

Joo-o, mä näytän niin möröltä ettet sä mulle uskaltais tulla juttelemaan vaikka tunnistaisitkin... :D

Ja mäkö laittaisin kuvani osotteen tälle boardille? :lol: :lol: :lol:

Jumalauta on saatanan kahjoo porukkaa... :)
Sie joko laitat, tai mie laitan oman kuvani tänne boardille!;)