saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by Villilapsi
Asun Ylöjärven Takamaalla. Älä sano että sinäkin asut täällä tai että joku sinun kavereistasi asuu täällä. Nimittäin siinä tapauksessa minä en kehtaisi enää kirjoittaa tälle boardille enää koskaan... :cry:
En asu yliksellä, luojan kiitos, mutta kun oli siellä metsän keskellä yksissä pippaloissa viikko sitten ja oon lähes varma että näin sut siellä. Tai sitten se oli joku sun sielunsisko. Kuinka monta mustiinpukeutuvaa 14-vuotiasta voi olla Ylöjärven kokoisessa paikassa...?
 
En minä tiedä... En yhtään muista mitä olen viime viikolla puuhaillut...

Tarkalleen milloin ja tarkalleen missä? Minkänäkönen olin mahdollisesti? Pidinkö kovaakin meteliä ja oliko seurassani ketään?
 
Ei gooteissa ole minun mielestäni mitään vikaa, mutta sitä vain en ymmärtänyt, että revenge drama luulee että tällä boardilla on gootteja... :confused: Vai onko täällä joku gootti?

Ja kyllähän ne goottipojatkin ovat ihan kivan näkösiä... :D
 
Originally posted by Villilapsi
En minä tiedä... En yhtään muista mitä olen viime viikolla puuhaillut...

Tarkalleen milloin ja tarkalleen missä? Minkänäkönen olin mahdollisesti? Pidinkö kovaakin meteliä ja oliko seurassani ketään?
Hmm.. Perjantai-iltana viikko sitten jossain Ylöjärvellä (jossain metsän keskellä, ei missään keskustan likellä). Iso talo. Ulkonäköäs en kyllä muista yhtään, kun siel oli pimiää ja mä olin "vähän" maistissa. Lyhyt? Oletko? Vittu emmää tiä olitko se edes sä, vaivasi vaan mieltä.
 
Originally posted by Hepatiitti
Ylöjärvellä -> metsässä -> talossa -> jättimäisessä olohuoneessa.


Ahaa. Se siis olit sinä...
En mä ollu siellä... Oliks ne jossain bileissä? Mua ei koskaan kutsuta bileisiin enkä kyllä muutenkaa sellasissa käy... Ja jos mä olisin ollu siellä, niin sä et olis huomannu mua, mua ei koskaan kukaan huomaa... Että oot ilmeisesti nähny jonku muun...