saako hevari enemmän naisii??

En mä o ihan varma ku joku känninen ämmä vaan selitti viimeks ku jonotin bodomin keikalle tullikamarille... Siis.. Se oli kyllä aika kännissä... hah.

Niin kumminki, se selitti että ku CoF soitti hesassa ni edellisenä/seuraavana päivänä sie oli Ultra Bran keikka ja jokkut oli jonottanu sinne sisää ja ovella kyselly että eikös täälä soita Ultra Bra? Hah.

Ja sie siis soitti CoF. Kyllä mäki rupeisin kattoo jos UB:n keikalla jengi ois mustissa maskit päällä...
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Niin kumminki, se selitti että ku CoF soitti hesassa ni edellisenä/seuraavana päivänä sie oli Ultra Bran keikka ja jokkut oli jonottanu sinne sisää ja ovella kyselly että eikös täälä soita Ultra Bra? Hah.

Ja sie siis soitti CoF. Kyllä mäki rupeisin kattoo jos UB:n keikalla jengi ois mustissa maskit päällä...
Jotenkin muistui Impaled Nazarenen keikka alkuvuodesta mieleen. Siellä oli samaan aikaan klubin puolella joku Kaseva kun pakkahuoneen puolella soitti Nazarene, Finntroll ja Ajattara. Arvatenkin jonossa oli aika liuta tummiin pukeutuneita ja kaikennäkösiä BM-hörhöjä. Siinä sitten vähän väliä kävi jotku keski-ikäiset Kasevankuuntelijat kysymässä että jonoteteaanko tässä Kasevan keikille... Vittu kun sai repeillä. Yleisin vastaus oli ehkä "Haista vittu!", toiseksi yleisin "Eiku se on kuussataa metriä tonnepäin ja vasemmalle..."
 
En mä kyllä taida laittaa, ainakaan tätä mikä mulla on nyt koneella... se on ruma... :cry:

Sitten jos musta joku ottaa onnistuneen valokuvan ja skannaa sen koneelle, niin sitten mä voisin harkita... :)
 
Originally posted by Villilapsi
No jaa-a, tolla nyt ei ole hirveesti väliä, koska pahin virhe on jo tapahtunut... Suurin osa tamperelaisista nimittäin tunnistaa mut... :D
toi on paha
:eek: :eek: :eek: :eek:
 
Täydet...:) Tota suurinta uskontoo on tullu jauhettua joskus ennekin..:p.. Ja nyt löyty sillekin tiedolle jotain hyötyä...:lol: Tosin jos listassa ois ollu jehovat, niin niille oisin vastaukseni laittanut... Niitä kun tuntuu joka oveta sisään yrittävän...:lol: